جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

حفظ بسیج موجب تداوم نظام اسلامی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه این شهرستان با اشاره به مقام والا و ارزشمند شهدا، اظهار کرد: شهدا زنده و هر لحظه گواه بر اعمال ما هستند. وی، حضور در سپاه را نوعی خدمتگزاری برای مردم دانست و افزود: تصور شغل بودن پاسداری برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه این شهرستان با اشاره به مقام والا و ارزشمند شهدا، اظهار کرد: شهدا زنده و هر لحظه گواه بر اعمال ما هستند.sardar-abdolahpor-sepah-cilan

وی، حضور در سپاه را نوعی خدمتگزاری برای مردم دانست و افزود: تصور شغل بودن پاسداری برای خادمان این عرصه یک اشتباه محض است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، حرمت و جایگاه پاسداران در نظام اسلامی را بسیار مقدس و محترم خواند.

وی با بیان اینکه مردم بالاترین قدرت سپاه پاسداران محسوب می‌شوند، تصریح کرد: پاسداران بدون مشارکت و همدلی مردم قادر به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام نیستند.

عبدالله‌پور اضافه کرد: مردم نخستین و بالاترین قدرت نظام در مقابل تهدیدها و تحریم‌های شدید دشمنان به شمار می‌روند.

وی، پیشرفت نظام را مدیون موفقیت بسیج در تمام ابعاد دانست و یادآور شد: علی (ع) نخستین بسیجی عالم بود و باید از منش و اخلاق این امام همام پیروی کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت پاسداری از روحیه بسیجی مردم، تصریح کرد: تداوم نظام منوط به بسیج و بسیجی و حفظ اهداف آن است.

وی معنویت را غذای روحی بسیجیان دانست و ادامه داد: تغذیه معنوی بسیجیان سد محکمی در برابر تهدیدات دشمن و وسوسه‌های شیطانی آنها است.

عبدالله‌پور، پیوند با روحانیت و مسجد را دو معیار مهم اخلاص در بسیج برشمرد و یادآور شد: پاسداران و بسیجیان باید با تکیه بر دو عامل مذکور بر تقویت معرفت و معنویت خود همت گمارند و نسبت به مسایل دینی خود آگاه باشند.

وی، معنویت بسیجیان را موجب ایجاد آمادگی آنها در مقابله با شرایط سخت سیاسی و اجتماعی کشور ذکر کرد.

در مراسم مذکور «کیا عاشوری» فرمانده جدید سپاه ناحیه صومعه‌سرا معرفی و از تلاش‌های ولی مهدوی‌نیا فرمانده سابق این ارگان تجلیل شد./فارس

Share