استاندار گیلان در مراسم رژه نیروهای مسلح:

جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش ملت‌هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان ایستادگی ملت ایران را مرهون جانفشانی شهدا دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش ملت‌ها شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیهان هاشم‌نیا صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح گیلان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در میدان شهدای ذهاب رشت اظهار کرد: در ۲۰۰ سال گذشته هرگز ایران در هیچ مناقشه ارضی وارد نشده مگر اینکه بخشی از پیکره خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: روند نامبارک مذکور در دفاع مقدس مبارک شکسته شد.jpg56

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدای گرانقدری را در دفاع مقدس از دست دادیم، تصریح کرد: پایمردی و ایستادگی رزمندگان ایران موجب شد که حتی یک وجب خاک خود را از دست ندهیم.

وی به مناقشه‌های کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: افغانستان و عراق در دهه گذشته توسط آمریکا اشغال شدند.

هاشم‌نیا با اشاره به بمباران افغانستان و پاکستان توسط آمریکا افزود: امروز دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آرایش جنگی هستند.

وی به اشغال و نابودی کویت در دو دهه گذشته اشاره کرد و یادآور شد: ایران تنها کشوری است که با تمام فشارها و سختی‌ها مانند کوه ایستادگی می‌کند.

استاندار گیلان ایستادگی ملت ایران را مرهون جانفشانی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش ملت‌ها شده است.

وی عزت و شرف ملت ایران را مرهون پایمردی و ولایت‌مداری دانست و یادآور شد: آمادگی نیروهای مسلح موجب یأس دشمنان شده و این نعمت‌ها را باید پاس بداریم./فارس

Share