حجت‌الاسلام آقاتهرانی در آستانه اشرفیه:

تمام فتنه‌ها در کشور به برکت وجود رهبری نابود شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا موج‌سوار زبلی است و به دنبال مصادره بیداری اسلامی بوده، گفت: تمامی فتنه‌ها با روشنگری ولی فقیه و وجود مقام معظم رهبری نابود شده‌اند که قدر نعمت ولی فقیه را بدانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در یادواره شهید گمنام و ۵۵ شهید دستک آستانه اشرفیه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس انقلاب اسلامی اظهار کرد: جامعه ما به درک بالایی از شهید رسیده و دستاوردهای انقلاب اسلامی را مرهون و مدیون برکت خون شهداست.

مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس

وی با بیان اینکه هر جا نقصی دیده می‌شود از بی‌تدبیری‌هاست افزود: در این دنیا و در انقلاب اسلامی تمامی دستاوردهای ارزشمند به برکت خون پاک شهدا بوده و جامعه به این باور رسیده است که شهدا همواره زنده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم درباره شهدا گفت: هر کسی از این دنیا می‌رود نابود نمی‌شود و مرگ بین روح و جسم فاصله می‌اندازد.

وی با بیان اینکه سلول‌های بدن در هر ۷ تا ۱۰ سال در بدن نو می‌شوند تصریح کرد: کسانی که در راه خدا شهید شدند زنده‌اند و پیش خدا روزی می‌خورند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی آیت‌الله بهجت، امام راحل(ره) و آیت‌الله طباطبایی و شهدا را زنده و در نزد خدا دانست و خاطرنشان کرد: خدایی بودن بزرگترین شاخصه مردان الهی و آسمانی است.

آقاتهرانی با اشاره به پیام شهدا نیز گفت: شهدا در بهشت نزد خداوندند و عزت، پیروزی، اقتدار و عظمت ولایت فقیه به برکت خون شهدا و خواست خداوند متعال محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا به نسل جوان پیام‌های مختلفی داشتند اظهار کرد: شهدا هرگز ولایت مطلقه فقیه را تنها نگذاشتند و بزرگترین خواسته‌شان دفاع از حریم ولایت است.

وی ارادت نسل جوان به امام و شهدا را ستودنی دانست و گفت: جوان نسل چهارمی که امام را ندیده است چنان عشقی به امام راحل و پس از آن به مقام معظم رهبری دارد که انگار عظمت امام راحل را لمس کرده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سفر یکی از علما به عمره مفرده و دیدار با یکی از دانشمندان مصری در این سفر معنوی گفت: علمای مصری معتقدند به خاطر اینکه ولایت فقیه و امام خمینی ندارند انقلابشان به نتیجه‌ای که می‌خواستند نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا موج‌سوار زبلی است گفت: آمریکا در تلاش برای مصادره بیداری اسلامی در جهان هستند.

آقاتهرانی فتنه‌های به وجود آمده در کشور را بسیار خطرناک دانست و گفت: تمامی فتنه‌ها با روشنگری ولی فقیه و به برکت وجود مقام معظم رهبری نابود شده‌اند و بر همه ما وظیفه است که قدر نعمت ولی فقیه را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه باید راه دشمن را خوب بشناسیم و راه شهدا را ادامه دهیم، تاکید کرد: شهدا برای دفاع ازحریم ولایت از همه دارایی‌شان گذشتند تا کوچکترین صدمه‌ای به انقلاب و ولایت فقیه وارد نشود.

Share