عزل و نصب در صومعه سرا ادامه دارد

تلاش نماینده صومعه سرا برای جابجایی ۱۰ مدیر این شهرستان

به گزارش دیار میرزا نماینده مردم صومعه‌سرا از جابه‌جایی ۴۰ مدیر دستگاه اجرایی این شهرستان در دو ساله اخیر خبر داد و متذکر شد: در تلاش برای عزل ۱۰ مدیر باقیمانده صومعه‌سرا و جایگزینی نفرات جدید هستیم.

 

به گزارش دیار میرزا حمیدرضا خصوصی‌ثانی پیش از ظهر امروز در جمع تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های شهرک صنعتی این شهرستان، اظهار کرد: نقش اصحاب صنعت و بخش‌های صنعتی در روند اقتصادی کشور بسیار مهم است.khososi

 

وی با تصریح بر اینکه کشور در شرایط کنونی در حال گذر از دو مرحله حساس «ایستادگی» و «تلاش برای شکوفایی» است، افزود: ملت ایران در طول تاریخ به ویژه در تاریخ معاصر ثابت کرده که در برابر ظلم و سختی مقاوم و استوار است.

نماینده مردم صومعه‌سرا ادامه داد: در مسیر شکوفایی و توسعه، پیچ‌های تندی قرار دارد اما ایستادگی رمز موفقیت است.

وی، تخصص، تجربه و مدیریت سنجیده را از مشخصه‌های مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی خوب و موفق ذکر کرد و گفت: آشنایی با بانک‌های مهم اقتصادی و داشتن روابط عمومی قوی با دیگر واحدهای تولیدی داخلی و خارجی از دیگر این مشخصه‌هاست.

 *اصحاب صنعت کشور مظلوم هستند

خصوصی‌ثانی با اشاره به وضعیت کنونی شهرک‌های صنعتی و واحدهای فعال و راکد موجود در آنها، اذعان کرد: اصحاب صنعت مستقر در شهرک‌های صنعتی و تولیدی برای احیای خود و دستیابی به توسعه بیشتر باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه بیشترین فشار تحریم‌های اقتصادی متوجه واحدهای صنعتی است، گفت: اصحاب صنعت کشور در مظلومیت هستند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس اضافه کرد: واحدهای صنعتی در مقابله با سختی فشار تحریم‌های اقتصادی ایستادگی کنند.

 *شهرک صنعتی صومعه‌سرا رها شده است/جابه‌جایی ۱۰ مدیر باقیمانده دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا

وی به واحدهای موجود در شهرک صنعتی صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: شهرک صنعتی صومعه‌سرا در آشفتگی برخی جریان‌های گذشته در بستر بیماری قرار دارد.

خصوصی‌ثانی متذکر شد: در تحول شهرک صنعتی صومعه‌سرا باید گام‌های جدید و مؤثری برداشته شود.

وی با تصریح بر اینکه مسئول شهرک صنعتی صومعه‌سرا در راستای احیای این شهرک بسیار ضعیف عمل کرده است، یادآور شد: اگر این کاستی‌ها به‌زودی جبران نشود، مدیر جوان شهرک صنعتی صومعه‌سرا از سمت خود عزل می‌شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا از جابه‌جایی ۴۰ مدیر دستگاه اجرایی این شهرستان در دو ساله اخیر خبر داد و متذکر شد: در تلاش برای عزل ۱۰ مدیر باقیمانده صومعه‌سرا و جایگزینی نفرات جدید هستیم.

وی، حق‌طلبی و تدبیر را موجب احیای واحدهای صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیریت در کشور نباید دستخوش برخی جریان‌های فکری و سیاسی شود.

خصوصی‌ثانی، تصریح کرد: اصحاب صنعت سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند و باید مانع از رنج دیگران شوند.

 *عمر شهرک صنعتی صومعه‌سرا تباه شده است

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه بالغ بر ۱۷ سال از عمر شهرک صنعتی این شهرستان تباه شده است، متذکر شد: در این مدت به جای ۲۹ واحد صنعتی و تولیدی فعال باید ۱۷۰ پایگاه تولیدی در شهرک صنعتی صومعه‌سرا دایر و فعال می‌شد.

Share