تشکیل کارگروه شعر و ادب در خانه فرهنگ و هنر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت

به گزارش دیارمیرزا :در ادامه  ی تاسیس کارگروه های تخصصی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، کارگروه شعر و ادب با حضور جمعی از اصحاب و بزرگان این حوزه در خانه فرهنگ و هنر تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، اولین نشست کارگروه شعر و ادب به منظور فعالیت تخصصی […]

به گزارش دیارمیرزا :در ادامه  ی تاسیس کارگروه های تخصصی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، کارگروه شعر و ادب با حضور جمعی از اصحاب و بزرگان این حوزه در خانه فرهنگ و هنر تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، اولین نشست کارگروه شعر و ادب به منظور فعالیت تخصصی سازمان در این حوزه برگزار شد. استفاده از تجربه، توان و تخصص صاحبان این عرصه از اهداف اصلی سازمان در تشکیل چنین کارگروه هایی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، با توجه به شکل گیری کارگروه شعر و ادب گفت: با شروع به کار  کارگروه های تخصصی عکاسی، گرافیک و موسیقی، کارگروه شعر و ادب با هدف تدوین محتوای فرهنگی و ادبی جهت استفاده در فعالیت های فرهنگی سازمان، همچنین استفاده از توان و تجربه متخصصان این حوزه در سایر زمینه های مرتبط تشکیل شد.

مرتضی عاطفی به تعدد انجمن های مختلف در شهر اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در شهر رشت، انجمن های مختلفی از سوی سازمان های دولتی و غیر دولتی در حال کار و فعالیت هستند، اما بسیاری از آن ها تنها به جلساتی ختم می شوند که هیچ خروجی لازم و قابل استفاده ای ندارند، در حالی که انجمن ها به دلیل تخصصی بودن می توانند علاوه بر برنامه ریزی دقیق، تولید محتوایی قوی تر نیز داشته باشند که این مهم تنها با هدف گذاری دقیق متناسب با توان و عملکرد آن سازمان میسر است.

وی در پایان افزود: برگزاری جلسات متعدد، مستمر و هدفمند، همچنین جذب افراد تاثیرگذار در این حوزه و برگزاری کارگاه ها و جشنواره های شعر و دیگر مناسبت های ادبی علاوه بر فعالیت های ثمربخش نی تواند، مجبات همدلی و همراهی شهروندان رشت و اهالی این حوزه را فراهم کند.

شایان ذکر است، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در نظر دارد، کارگروه های دیگری را نیز در حوزه های مرتبط با فعالیت های این سازمان تشکیل دهد.

Share