دکتر تامینی

۱۵ نفر داوطلب تصدی استانداری گیلان هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : وی با بیان اینکه این تغییرات در بیشتر استان‌ها خود را نشان می‌دهد، گفت: در گیلان عجله‌ای برای تغییر استاندار وجود ندارد و اجماع نمایندگان نیز این مسئله را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : حسن تامینی درباره تغییرات در مدیریت استانداری‌های کشور، اظهار کرد: هر دولتی روی کار بیاید استانداری را می‌خواهد که با او هماهنگ شود.

15 نفر داوطلب تصدی استانداری گیلان هستند

وی با بیان اینکه این تغییرات در بیشتر استان‌ها خود را نشان می‌دهد، گفت: در گیلان عجله‌ای برای تغییر استاندار وجود ندارد و اجماع نمایندگان نیز این مسئله را نشان می‌دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: با وجود این مسئله، جابه‌جایی استاندار گیلان صورت می‌گیرد اما هنوز روی گزینه‌ای مناسب برای تصدی استانداری گیلان اجماع وجود ندارد.

وی با تصریح بر اینکه انتخاب استاندار گیلان باید با درایت و همفکری و همدلی انجام شود، خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر پیگیر هستند که استاندار گیلان شوند و به همین منظور باید منتظر بمانیم که اجماع روی کدام گزینه بیشتر بوده و نظر وزارت کشور و دولت یکی می‌شود.

تامینی با اشاره به اینکه باید استانداری انتخاب شود که هماهنگ با دولت باشد، متذکر شد: اگر اتفاق نظری درباره استاندار فعلی که از دولت قبلی است، وجود داشته باشد و استاندار با دولت جدید هماهنگ باشد اجباری به جابه‌جایی وی نیست.

وی یادآور شد: باید ببنیم استاندار فعلی گیلان تا چه حد به دولت نزدیک است و می‌تواند امکانات بگیرد و موثر عمل کند اما اگر کسانی باشند که در دولت جایگاه بهتری دارند و بیشتر تأثیرگذار هستند و اجماع روی هر کدام از آنها وجود داشته باشد با جابه‌جایی استاندار فعلی گیلان نظر موافق دارم./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share