تامینی : وظیفه تمام آزادی خواهان دنیا حمایت از مردم سوریه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :نماینده مردم رشت در مجلس وظیفه تمام آزادی خواهان دنیا را حمایت از مردم سوریه دانست و گفت: اگر حمایت های مردمی و آزادی خواهان جهان نباشد قطعا حمله رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : حسن تامینی با توجه به تحولات اخیر سوریه گفت: آمریکا در یک سال گذشته سناریویی را در سوریه ایجاد کرده تا به اهداف خود دست یابد.

تامینی-250x1751-220x175

وی ادامه داد: آمریکا با تمام فشارهایی که ایجاد کرد و همسویی کشورهای هم پیمانش نتوانست به اهداف از قبل تعیین شده خود در سوریه برسد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه آمریکا به دنیال طرح سناریوی جدیدی در سوریه است،  تاکید کرد: این سناریوی طرح داستانی است مبنی بر استفاده دولت اسد از سلاح های شیمیایی،که با توجه بر غلبه دولت سوریه بر تروریست ها قابل قبول نیست چراکه اگر شرایط جنگی را در نظر بگیرید طرفی که ضعیف است برای پیشیرد اهداف جنگی دست به چنیین عملی خواهد زد.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطر نشان کرد: ابر قدرت های استکباری به دلیل داشتن قدرت نفود در رسانه ها قادرند به هر شکلی که بخواهند افکار عمومی را توجیه کنند.

تامینی با بیان اینکه مردم دنیا بهترین یار و یاور مردم مظلوم سوریه هستند، افزود: راهپیمائی های مردم در سراسر دنیا اجازه نمی دهد که امریکا و دست نشانده های آن هر کاری را که می خواهند در سوریه انجام دهند.

وی وظیفه  تمام آزادی خواهان دنیا را حمایت از مردم سوریه دانست و گفت: اگر حمایت های مردمی و آزادی خواهان جهان نباشد قطعا حمله رخ خواهد داد./دیارباران

Share