بهارمست:تقاطع غیرهمسطح صابرین اولویت برنامه شهرداری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : سرپرست شهرداری رشت در نشست شورای معاونین گفت: افتتاح رسمی تقاطع غیرهمسطح باستانی‏شعار از برنامه‏های اولویت‏دار است.  مهندس بهارمست در نشست شورای معاونین خطاب به مدیران و معاونین شهرداری به لزوم همکاری بیشتر و وفاق کاری بین همکاران اشاره کرد و گفت: تنها دلگرمی من که عهده‏دار مسئولیت خطیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : سرپرست شهرداری رشت در نشست شورای معاونین گفت: افتتاح رسمی تقاطع غیرهمسطح باستانی‏شعار از برنامه‏های اولویت‏دار است.

24184t

 مهندس بهارمست در نشست شورای معاونین خطاب به مدیران و معاونین شهرداری به لزوم همکاری بیشتر و وفاق کاری بین همکاران اشاره کرد و گفت: تنها دلگرمی من که عهده‏دار مسئولیت خطیر سرپرستی شهرداری رشت شدم، وجود همکارانی چون شما در شهرداری بود، تنها نقطه امید و قوت بنده همراهی صمیمانه شما بزرگواران است.

وی افزود: برای ساماندهی اساسی به برنامه‏های قابل اجرا، می‏بایست نسبت به اطلاع‏رسانی درخصوص اعلام زمان بهره‏برداری از پروژه‏های حوزه خویش سریعا اقدام کنیم.

مهندس بهارمست جمع‏آوری آب‏های سطحی، سنگ فرش و پیاده‏روسازی و زیباسازی (اعم از رنگ‏آمیزی و نورپردازی) را از اولویت‏ها برشمرد و افزود: تمهیداتی جهت تسریع در اجرای پروژه‏های در دست تدوین است که به محض انجام مراحل اداری اطلاع‏رسانی خواهد شد.

سرپرست شهرداری رشت به افتتاح رسمی شهرداری منطقه چهار و سایر پروژه‏ها در ماه آتی، انجام پاره‏ای از اقدامات ترافیکی در تقاطع‏های سطح شهر و افتتاح تقاطع غیرهمسطح باستانی‏شعار اشاره کرد و افزود: با کمک مجموعه خدوم شهرداری رشت و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر رشت درصدد اجرایی کردن بسیاری از فعالیت‏ها هستیم تا ثمرات مثبت خدمات عاید شهروندان شود.

Share