آیا هدایتی یک میلیارد به ملوان کمک می کند؟

برکناری درودگر شرط کمک یک میلیارد تومانی هدایتی به ملوان ؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ظاهراً مالک سابق باشگاه ملوان شرط گذاشته در صورت برکناری صادق درودگر از مدیرعاملی این باشگاه کمک یک میلیارد تومانی وعده داده شده را به ملوان پرداخت می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزابه نقل از مدال نیوز ، حسین هدایتی و صادق درودگر به عنوان مالک و مدیرعامل با هم به باشگاه ملوان انزلی قدم گذاشتند اما این دو مدت هاست با یکدیگر اختلاف نظر شدیدی پیدا کرده اند .image634771858987369447

 هدایتی اکنون دیگر هیچ سمتی در باشگاه ملوان ندارد و تمامی سهام خود در این باشگاه را وگذار کرده با این حال به مسوولان شهر انزلی وعده داده که یک میلیارد تومان به باشگاه ملوان کمک بلاعوض می کند .

 صادق درودگر در روزهای گذشته بارها تلاش کرد با مصاحبه با رسانه ها و تحت فشار قراردادن هدایتی این پول را از او بگیرد .همین رفتارها باعث ناراحتی هدایتی شده است . او از این فضاسازی ها بر علیه خودش در بین اهالی ورزش خیلی ناراحت است .

یکی از نزدیکان هدایتی در این زمینه به مدال نیوز گفت : هدایتی از آن پارچه نوشته یی که در ورزشگاه تختی انزلی نصب شد و به او گفته شد ، چرا به کشتی گیران پول می دهد اما به ملوان کمک نمی کند ، بسیار ناراحت است . هدایتی همچنین از این که ملوان در حال خالی شدن از نیروهای بومی است ، دل خوشی ندارد ؛ به همین دلیل پیغام داده فقط در صورتی کمک یک میلیارد تومانی را به ملوان انزلی انجام می دهد که صادق درودگر دیگر مدیرعامل باشگاه ملوان نباشد !

 این شخص به مدال نیوز گفت : درودگر با مصاحبه های فراوانش علیه حسین هدایتی جوسازی کرد و حتی او را به طور ضمنی تهدید به افشاگری کرد ، به همین دلیل هم هدایتی چنین شرطی را گذاشته ، از سویی دیگر او نمی خواهد مردم تصور کنند که او در تصمیم گیری های درودگر در مورد ملوان نقشی داشته است و می خواهد همه بدانند که تصمیم های درودگر بدون دخالت او انجام شده است و به همین دلیل خواهان برکناری درودگر است . هدایتی در روزهای گذشته نامه یی هم به مسوولان شهر نوشت که حتی رونوشتی از آن را به درودگر هم نداد .

Share