به گزارش دیارمیرزا

بازدید شبانه ی استاندار گیلان از بزرگترین تقاطع شمال کشور +عکس

به گزارش دیارمیرزا استاندار گیلان شامگاه دوشنبه به همراه معاون عمرانی خود و سرپرست شهرداری رشت از تقاطع غیر هم سطح شهیدان باستانی شعار به قلی پور رشت بازدید کرد کیهان هاشم نیا در این بازدید پیش از شنیدن گزارشات محمد آقاجانزاده و نوید میرحق جو تأکید کرد : نخستین و بزرگترین خیابان ۲ طبقه ی شمال کشور باید تا نیمه ی مهرماه به بهره برداری برسد

به گزارش دیارمیرزا استاندار گیلان شامگاه دوشنبه به همراه معاون عمرانی خود و سرپرست شهرداری رشت از تقاطع غیر هم سطح شهیدان باستانی شعار به قلی پور رشت بازدید کرد .

 

کیهان هاشم نیا در این بازدید پیش از شنیدن گزارشات محمد آقاجانزاده و نوید میرحق جو تأکید کرد : نخستین و بزرگترین خیابان ۲ طبقه ی شمال کشور باید تا نیمه ی مهرماه به بهره برداری برسد .

 

 

 

 

وی افزود : مردم رشت باتوجه به مشکلات پیش آمده نیازمند روحیه ی جدیدی در بهره مندی از خدمات شهری هستند که شهرداری با همکاری شورای شهر جدید می تواند این وظیفه را به خوبی انجام دهد .

 

وی افزود : تلاش برای بهره برداری هرچه سریع تر از طرح های عمران شهری و اطلاع رسانی گسترده و هنرمندانه از خدمات ارائه شده به مردم می تواند بخشی از این روحیه نشاط شهری را احیاء کند .

 

جانشین شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد : البته بهترین اطلاع رسانی ملموس برای مردم به ثمر رساندن طرح های عمرانی شهری رشت با تلاش شبانه روزانه و ۳ شیفته کردن طرح ها ی بزرگ از جمله تقاطع باستانی شعار است .

 

گفتنی است : ساخت تقاطع غیر هم سطح از میدان شهید قلی پور تا میدان شهید باستانی شعال بطول ۱۱۰۰ متر از آذر ماه ۱۳۸۹ آغاز شده است .
این طرح به عنوان نخستین خیابان ۲ طبقه ی شهر رشت و شمال کشور با ۲۷۰ میلیارد ریال  هزینه  ۹۶ درصد پیشرفت کار دارد .

Share