بازداشت عضو پیشین تیم ملی کشتی ایران به جرم معاونت در قتل

به گزارش دیار میرزا سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران در واکنش به خبر بازداشت یک فرنگی کار به جرم معاونت در قتل گفت: اتفاقی که شب گذشته در شیراز رخ داد و منجر به بازداشت “ح – ز” شد، هیچ ارتباطی به فرنگی‌کاران ملی پوش اعزامی به رقابتهای جهانی که هم اکنون در خانه […]

به گزارش دیار میرزا سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران در واکنش به خبر بازداشت یک فرنگی کار به جرم معاونت در قتل گفت: اتفاقی که شب گذشته در شیراز رخ داد و منجر به بازداشت “ح – ز” شد، هیچ ارتباطی به فرنگی‌کاران ملی پوش اعزامی به رقابتهای جهانی که هم اکنون در خانه کشتی تهران تمرین می کنند، ندارد.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: گویا یکی از دوستان نزدیک ملی پوش اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در شیراز با فردی درگیر می شود که در این بین زد و خوردی صورت می گیرد و در نهایت منجر به قتل یکی از طرفین درگیری با ضربات چاقو می شود. طبیعتا پلیس نیز فرنگی کار مذکور را به دلیل حضور در این درگیری بازداشت کرده که فعلا تحت نظر است. ضمن اینکه علت بازداشت او معاونت در درگیری و قتل عنوان شده که مطمئنا فعلا باید برای ادامه تحقیقات در اختیار نیروهای پلیس باشد.

وی تصریح کرد: برخی از دوستان به محض اطلاع از خبر مذکور با من تماس گرفتند که چه کسی مرتکب قتل شده و آیا فرد مذکور جزو ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی است که من نیز در پاسخ به این دوستان اعلام می کنم این اتفاق هیچ ارتباطی به اردونشینان تیم ملی ندارد و حادثه ای است که به نوعی دامن فرنگی کار اسبق تیم ملی را گرفته است.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران تصریح کرد: تمامی اردونشینان تیم ملی بصورت شبانه روزی تحت نظارت و مراقبت من و اعضای کادر فنی هستند، چراکه فاصله زیادی تا اعزام به رقابتهای جهانی نداریم و این ملی پوشان باید از هر نظر آماده و مهیای حضور در میدان باشند.

مشتاقی در خاتمه گفت: به هر حال هر اتفاق و حادثه ای که پیرامون کشتی گیران رخ می دهد به نوعی باعث ناراحتی و تاسف ما نیز می شود،. ولی گویا در اتفاق اخیر هیچ کمکی از دست ما ساخته نیست،‌ چرا که حادثه مذکور هیچ ارتباطی به حیطه و مسئولیت های ما در تیم ملی ندارد.

Share