بابایی رفت مولایی آمد

به گزارش شپایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : افشین مولایی سرپرست جدید ورزش و جوانان گیلان شد. مولایی پیش از این سرپرست اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان عصر امروز در این اداره کل برگزار شد.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم معارفه خود پیشرفت ورزش در این استان را نیازمند همکاری در زمینه‌های مختلف ذکر کرد.

افشین مولایی با اشاره به اینکه گیلان دارای ظرفیت‌های خوب ورزشی است، تصریح کرد: با بهره‌گیری از تدبیر و خرد جمعی می‌توان موجب پیشرفت ورزش در گیلان شد.

images (2)

در مراسم مذکور ار تلاش‌های محمد بابایی مدیر کل سابق ورزش و جوانان گیلان قدردانی شد.

نکته مهم این انتصاب این است که در حکم جناب مولایی آمده که ایشان می توانند با حفظ سمت سازمانی در استان چهارمحال و بختیاری در گیلان نیز سرپرست باشند.

اگر نگاهی به نقشه راه های کشور داشته باشیم می بینیم که فاصله ای در حدود ۸۶۸ کیلومتری بین رشت مرکز گیلان و شهرکرد مرکز چهارمحال بختیاری وجود دارد، واقعا نمی دانیم جناب مولایی چگونه می خواهند این فاصله را هضم کنند و سیطره حکومتشان را بر هر دو استان داشته باشند.

مولایی پیش از این در سمت معاون توسعه قهرمانی در اصفهان و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و معاون ورزشی در چهارمحال و بختیاری فعالیت نموده است./فارس

 

Share