دیروز مشایی و امروز روحانی !

انعطاف شگفت‌انگیز باجناق ناطق + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :شهیدی محلاتی در حالی ۱۶ شهریور امسال به معاونت روحانی و ریاست بنیاد شهید گمارده شد که حدود ۳ سال پیش در ۲۲ شهریور سال ۸۹ با حکم مشایی به عنوان یکی از اعضای هسته گزینش نهاد ریاست جمهوری منصوب شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی در حالی به عنوان معاون روحانی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شده که در دولت احمدی‌نژاد نیز مدتی به عنوان مسئول بازرسی نهاد ریاست جمهوری مشغول به کار بوده است.

 حضور شهیدی محلاتی در دولت روحانی، جمع باجناق‌های ناطق نوری را در کابینه تدبیر و امید جمع کرد تا علاوه بر آخوندی که با وجود اتهاماتی چون نقش تاثیرگذار در جریان فتنه از فیلتر بهارستان گذشته بود، اکنون باجناق بعدی ناطق نیز با سابقه ذکرشده به دولت اعتدال راه یابد.

به این ترتیب، بعد از عکس‌های متعدد شهیدی محلاتی با اسفندیار رحیم مشایی، تصاویر او در کنار حسن روحانی نیز در خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.
البته هیچگاه مشخص نشد شهیدی محلاتی که از روحانیون خوشنام محسوب می شد با چه انگیزه ای حاضر به پذیرش مسئولیت از دستان مشایی شده و به چه علت از کار برکنار شد؟

اکنون شهیدی محلاتی که در دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری در دولت احمدی نژاد نیز فعالیت کرده، هم از روحانی حکم دارد و هم حکم بازرس ویژه دولت احمدی نژاد را از دستان اسفندیار رحیم مشایی دریافت کرده بود.

جالب اینجاست که یکی از اقوام نزدیک وی در اقدامی مشابه ضمن داشتن مسئولیتهای ویژه در روزنامه های ایران و خورشید از قرابت خاصی نزد علی اکبر جوان فکر برخوردار بود . وی مدتی در دفتر بازرسی ویژه مسئول دفتر حجت الاسلام شهیدی محلاتی را بر عهده داشت . این فرد چندی پیش فعالیت خاصی را در ستاد حسن روحانی آغاز کرده و به عنوان مسئول کمیته فرزندان شاهد و ایثارگر به دیدار هاشمی رفسنجانی رفت .

شهیدی محلاتی در حالی ۱۶ شهریور امسال به معاونت روحانی و ریاست بنیاد شهید گمارده شد که حدود ۳ سال پیش در ۲۲ شهریور سال ۸۹ با حکم مشایی به عنوان یکی از اعضای هسته گزینش نهاد ریاست جمهوری منصوب شده بود.

بی شک دایره وسیع پذیرش مسئولیت در قاموس افرادی چون حجت الاسلام شهیدی محلاتی ها و اقوام نزدیکشان بیش از هر چیزی به اعتدال گرا بودن دولت یازدهم دامن می زند چرا که این روند به خوبی نشان می دهد نزدیکان مشایی و احمدی نژاد نیز می توانند مسئولیتهایی در رده معاون رئیس جمهور را در دولت تدبیر و امید کسب کنند .

 /صراط
Share