امیر عابدینی: بازیکنان داماش از انتقادهای فیس بوکی هواداران ناراحتند

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا  امیر عابدینی در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت داماش گفت: برخی از بازیکنان ما از اینکه برخی از هواداران در فیس‌بوک از آنها انتقاد کرده‌اند گله‌مند هستند. به آنها گفتم هوادار واقعی داماش تیم را در کوران مسابقات حمایت می‌کند و آنها باید بدانند که بازیکنان […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا 

امیر عابدینی در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت داماش گفت: برخی از بازیکنان ما از اینکه برخی از هواداران در فیس‌بوک از آنها انتقاد کرده‌اند گله‌مند هستند. به آنها گفتم هوادار واقعی داماش تیم را در کوران مسابقات حمایت می‌کند و آنها باید بدانند که بازیکنان با شرایط نداری ما ساخته‌اند و در حال حاضر آنها بهترین نفراتی هستند که داماشمی‌توانسته جذب کند. بازیکنان با نداری ما ساخته‌اند و صدایشان هم درنمی‌آید و آبروی ما را هم نمی‌برند.
وی در مورد اینکه فصل گذشته در همین مقطع امید هرندی را به دلیل نتایج ضعیف برکنار کرد، گفت: شرایط دو فصل متفاوت است. ما فصل گذشته آخر فصل با سپاهان بازی کردیم در حالی که در ابتدای این فصل بازی کردیم. ما با امید هرندی ۶ گل از فجر خوردیم و پیکانی را بردیم که آخر فصل سقوط کرده بود. در حالی که در این فصل با فجر مساوی کردیم و یقه سپاهان را هم گرفتیم. فصل گذشته هرندی بازیکنانی مثل جهانبخش و حسین ابراهیمی داشت اما اکنون ما مهدوی و آبشک را به دلیل مصدومیت نداشتیم. گاهی اوقات برخی کارشناسی می‌کنند که نظرشان محترم است. اما برخی پول می‌گیرند که کارشناسی کنند که در آن صورت معنا و مفهوم خاصی دارد. ضمن اینکه هنوز ما دشمنانی داریم که می‌خواهند تیم ما را نابود کنند.
عابدینی تصریح کرد: من از شرایط کنونی تیم داماش راضی هستم و جایگاه ما در این فصل بدتر از فصل گذشته نخواهد بود.
مدیرعامل داماش در مورد کسر یک امتیاز از این تیم گفت: این یک امتیاز را پس می‌گیریم زیرا کسر امتیاز خلاف قانون فیفاست.

 

 
Share