امام جمعه شهرستان رودسر:

امام جمعه ای که نمی تواند انتقاد کند باید بمیرد

به گزارش دیارمیرزا : حجت الاسلام والمسلمین احمد عبداله زاده پاشاکی درمراسم تجلیل از مدیران برتر شهرستان رودسر ، خدمت در نظام اسلامی را ارزشمند خواند

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : حجت الاسلام والمسلمین احمد عبداله زاده پاشاکی درمراسم تجلیل از مدیران برتر شهرستان رودسر ، خدمت در نظام اسلامی را ارزشمند خواند و گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی اسلامی بر گرفته از احکام الهی است و خدمت به این مردم مومن و متدین اجر و ثواب مضاعف دارد.download
وی افزود: حال که در نظام اسلامی فرصت خدمتگزاری برای ما پیش آمده باید به مردم بی منت خدمت کنیم و هر قدر برای این مردم بزرگ کار کنیم، کم است.
وی با بیان اینکه مسئولان باید روحیه خدمت رسانی خود را به مردم افزایش دهند، اظهار کرد: کسانی که برای مردم صادقانه کار می کنند باید مورد تشویق و ترغیب قرار گیرند و آنهایی که ضعیف هستند باید خودشان را به مراحل بالاتر برسانند.
حجت الاسلام عبداله زاده پاشاکی بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی حضور در صحنه یک تکلیف و دارای ثواب مضاعف است و چه بهتر اینکه در این زمینه بصیرت و دید ما نسبت به خدمتگزاری وسیع باشد.
وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات دولت به ملت ذکر و تصریح کرد: اینکه فقط در این هفته پروژه افتتاح کنیم کافی نیست بلکه باید با یک دید وسیع و بلند نگاه کنیم که شهیدان رجایی و باهنر چه کار کردند که این همه در نزد مردم عزیز و بزرگوار هستند.
در ادامه افزود: نباید همواره انتظار داشته باشیم همیشه مورد ترغیب و تشویق قرار گیریم، گفت: انتقاد هم باید در سر جای خود وجود داشته باشد چرا که انتقادها زمینه اصلاح همه امور را فراهم می کند.
امام جمعه رودسر انتقاد سازنده را در پیشرفت و کیفیت کار مهم ارزیابی کرد و افزود: امام جمعه به عنوان چشم ناظر نظام و رهبری به طور قطع عملکرد مسوولان را برای پیشبرد برنامه ها با نگاهی عالمانه مورد نقد قرار می دهد./

Share