افشین ناظمی : تغییر تاکتیک در نیمه‌ی دوم به دادمان رسید

بهگزارش پاگاه اطلاع رسای دیارمیرزا ما شش بازیکن آسیب دیده داریم و مجبوریم در بعضی از پست‌ها از بازیکنان غیر تخصصی استفاده کنیم. فشین ناظمی، سرمربی داماش گیلان امروز موفق شد در عضدی رشت تیم صبای قم را شکست دهد تا شمار پیروزی‌های این تیم برابر با شمار شکست‌های این تیم برابر در عدد دو باشد. […]

بهگزارش پاگاه اطلاع رسای دیارمیرزا ما شش بازیکن آسیب دیده داریم و مجبوریم در بعضی از پست‌ها از بازیکنان غیر تخصصی استفاده کنیم.

افشین ناظمی : تغییر تاکتیک در نیمه‌ی دوم به دادمان رسید

فشین ناظمی، سرمربی داماش گیلان امروز موفق شد در عضدی رشت تیم صبای قم را شکست دهد تا شمار پیروزی‌های این تیم برابر با شمار شکست‌های این تیم برابر در عدد دو باشد. ناظمی و شاگردانش با کسب یازدهمین امتیاز موفقتا در رده‌ی نهم قرار گرفتند. ناظمی در نشست خبری بعد از بازی با صبا در مورد شرایط این بازی و بازیکنانش گفت گفت:

دومین پیروزی فصل؛ چطور بود ؟

بازی خوبی بود صبا هم خوب بازی کرد و به مایلی کهن تبریک می گویم اما بازیکنان ما هم خوب عمل کردند چیزهایی که در طول هفته با آن‌ها کار کردیم به خوبی اجرا گذاشتند التبه از هوادارانمان ممنونم چرا که صبر و تحمل هوادارانمان جواب داد و مزد حمایت‌هایشان را گرفتند. بازیکنان ما در اواخر بازی امروز بازی را تمام شده می‌دیدند به همین دلیل در اواخر وقت یک گل دریافت کردیم من این برد را به همه مردم گیلان تبریک می‌گویم.

رمز موفقیت برای پیروزی؛ تغییراتی را در سیستم داماش شاهد بودیم نه ؟

ما در زمان‌هایی که برتری عددی بر روی دروازه حریف داریم باید سرعت عمل هم داشته باشیم. من فکر می کنم که وقتی بازیکنان برتری عددی را می‌بینند سرعت لازم را ندارند که کار را تمام کنند ما در نیمه اول با یک سیستم و یک تاکتیک به مصاف حریف رفتیم ولی در نیمه دوم با تعویض و تغییر تاکتیک بازی را بردیم. ما از افشین چاووشی امروز در گوش چپ استفاده کردیم البته او خوب بازی کرد. ما شش بازیکن آسیب دیده داریم و مجبوریم در بعضی از پست‌ها از بازیکنان غیر تخصصی استفاده کنیم.

کبه بازیکن خوبی است و هفته به هفته بهتر می‌شود. پست تخصصی او پشت مهاجم بازی کردن است. امروز هم برای ما خوب کار کرد./گل

Share