مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

اعزام زائران گیلانی ۳و ۴ مهر به حج تمتع

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :مدیر حج و زیارت گیلان، اعلام کرد: زائران حج تمتع امسال گیلان سوم و چهارم مهر از فرودگاه رشت به مدینه النبی مشرف می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : حسن یگانه، مدیر حج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه زائران حج تمتع امسال گیلان مدینه قبل هستند، اظهار کرد: زائران حج تمتع امسال گیلان سوم و چهارم مهر از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مدینه النبی مشرف می شوند.

IMAGE635148431296294979

وی خاطرنشان کرد: زائرن گیلانی بعد از پایان سفر از فرودگاه جده به رشت مراجعت می کنند.

واریز ۲میلیون تومان به حساب زائران گیلانی حج تمتع

مدیر حج و زیارت استان گیلان یادآور شد: طبق سیاست های سازمان حج مقرر شده از کل مبلغ واریزی حجاج مبلغ ۹۰۰ هزار تومان به حساب زائران واریز شود و زائران نیز می توانند قبل از سفر این مبلغ را دریافت کنند.

وی همچنین اضافه کرد: یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیز از محل سود سپرده زائران طی چند سال انتظار برای تشرف به حج تمتع از طریق بانک ها به زائران عودت داده شود.

یگانه همچنین اظهار کرد: زمان بازگشت زائران هشتم و نهم آبان خواهد بود.

برپایی ۹ جلسه آموزشی برای ۵۷۶ زائران گیلانی
مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به برپایی ۹ جلسه آموزشی برای ۵۷۶ زائران گیلانی، اظهار کرد: در آخرین همایش آموزشی نمایندگان بعثه ی مقام معظم رهبری در حج و زیارت، کارشناسان پلیس فرودگاه و پلیس مبارزه با مواد مخدر، نکات آموزشی و راهنمایی های لازم را به زائران آموزش دادند.

مدیر حج و زیارت استان گیلان افزود: زائران گیلانی در قالب پنج کاروان به مدینه منوره مشرف می شوند.

یگانه اظهارکرد: سفر معنوی حج تمتع این زائران ۳۳ روز است که یک هفته در مدینه منوره و ۲۶ روز را در مکه ی معظمه خواهند بود./شبستان

Share