معاون استاندار گیلان:

اعتبارات عمرانی گیلان با اصلاح بودجه تغییر نمی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان گفت: اعتبارات تملک‌دارایی‌های گیلان با اصلاح بودجه در مجلس تغییر نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : محمدحسین اصغریان با اشاره به اصلاحیه بودجه سال ۹۲ اظهار کرد: دولت بودجه سال جاری را با دو فوریت تقدیم مجلس کرد و با دو فوریت آن موافقت نشد و در حالت عادی بررسی می‌شود.

اعتبارات عمرانی گیلان با اصلاح بودجه تغییر نمی‌کند

وی ادامه داد: ارائه اصلاحیه لایحه بودجه به مجلس نشان می‌دهد درآمدهای پیش‌بینی شده تاکنون محقق نشده و نیاز به اصلاح دارد.

اصغریان با بیان اینکه بودجه سال ۹۲ آرمانی دیده شده است، تصریح کرد: بودجه سال جاری واقع‌گرایانه نبوده و نیاز به اصلاح دارد.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان به پرداخت حقوق کارکنان دستگاه‌ها به‌راحتی اشاره کرد و گفت: مشکلی درباره بودجه جاری نداریم و بخشی از مزایای غیر مستمر مانند اضافه‌کار و رفاهی دستگاه‌ها پرداخت شده و بقیه به مرور پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی در اصلاحیه بودجه دولت حذف یا اضافه نمی‌شود، بیان کرد: دولت به دنبال سازوکاری برای مدیریت بودجه است.

اصغریان از تغییر اعتبارات پروژه‌های ملی گیلان در اصلاحیه بودجه سال ۹۲ خبر داد و اظهار کرد: اعتبارات تملک‌دارایی‌های استان تغییر نمی‌کند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان به تعامل دولت و مجلس اشاره کرد و یادآور شد: تغییرات در بودجه سال ۹۲ بسیار شدید نیست.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها برای تحقق بودجه کنونی زیر فشار هستند، تصریح کرد: بودجه باید از ابتدا واقعی دیده شود تا اگر درصدی محقق نشد، این تغییرات زیاد نباشد.

اصغریان رشد بودجه سال ۹۲ گیلان نسبت به سال گذشته را قابل توجه خواند و بیان کرد: حتی اگر رشد بودجه حذف شود و بقیه بودجه تحقق پیدا کند، خوب است.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان با اشاره به میانگین تخصیص ۲۵ درصدی بودجه سال ۹۱، اظهار کرد: امسال بودجه گیلان ۲۹ درصد رشد داشته و اگر این رقم را حذف کنند و حتی از باقی‌مانده ۲۵ درصد نیز کسر شود و بقیه تحقق پیدا کند، به اندازه دو برابر سال گذشته می‌توانیم امیدوار باشیم کار انجام می‌شود.

وی بخشی از بودجه را مربوط به اوراق مشارکت دانست و بیان کرد: اگر فروش اوراق مشارکت در شش ماه دوم تحقق پیدا کند فعالیت‌های عمرانی سرعت می‌گیرد./فارس

Share