اصغر کاردوست بسکتبالیست گیلانی تیم ملی به «الکاظمیه» کویت پیوست

ملی‌پوش بسکتبال ایران برای یک فصل به تیم بسکتبال «الکاظمیه» کویت پیوست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اصغر کاردوست بازیکن رشتی و  ملی پوش بسکتبال ایران به لیگ کویت پیوست. ملی پوش بسکتبال ایران که در دو فصل گذشته با ماهان اصفهان و شانفیل لبنان کار کرد و به عنوان بهترین پست پنج بازی‌های کاپ […]

ملی‌پوش بسکتبال ایران برای یک فصل به تیم بسکتبال «الکاظمیه» کویت پیوست.

27-5.JPG

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اصغر کاردوست بازیکن رشتی و  ملی پوش بسکتبال ایران به لیگ کویت پیوست.

ملی پوش بسکتبال ایران که در دو فصل گذشته با ماهان اصفهان و شانفیل لبنان کار کرد و به عنوان بهترین پست پنج بازی‌های کاپ آسیا انتخاب شد پس از اینکه پیشنهادی از لیگ کویت داشت راهی لیگ این کشور شد و حالا فصل آینده در این کشور دست به توپ خواهد شد.

“آیدین دیانت” مدیر برنامه‌های اصغر کاردوست با تایید این خبر به ایسنا گفت: اصغر کاردوست برای یک فصل و طبق قراردادی هشت ماهه به تیم الکاظمیه کویت پیوست. این تیم سال گذشته به جمع چهارتیم نخست کویت رسیده بود و قهرمان کاپ کویت شده بود. هم اکنون هدایت این تیم را سلمان رمضان برعهده دارد که سال گذشته الکویت را قهرمان کرد.

او در ادامه با تشکر از فدراسیون بسکتبال به ایسنا گفت: با همکاری فدراسیون بسکتبال به خصوص آقای مشحون و باشگاه اصغر این قرارداد منعقد شد. قرارداد اصغر تا هشت ماه است و بعید می دانم به لیگ ایران برسد. مبلغ قرارداد او نیز شایسته خودش است و معتقدم کار خوبی انجام گرفت. او اگر هم به ایران بازگردد دیگر بازیکن ماهان نیست و به عنوان سهمیه ملی آزاد شناخته می‌شود.

Share