اسکوچیچ: ملوان من متحد است

سرمربی ملوان می‌گوید وقتی مهاجمانش در بازی قبل بعد از گل زدن به سمت نیمکت آمدند، برای او لحظه‌ قشنگی رقم خورده است. دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با سایپا از هفته هشتم لیگ برتر گفت: بازی فردا برای ما خیلی مهم است. اگر این بازی را ببریم، سه امتیاز بازی هفته […]

سرمربی ملوان می‌گوید وقتی مهاجمانش در بازی قبل بعد از گل زدن به سمت نیمکت آمدند، برای او لحظه‌ قشنگی رقم خورده است.
دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با سایپا از هفته هشتم لیگ برتر گفت: بازی فردا برای ما خیلی مهم است. اگر این بازی را ببریم، سه امتیاز بازی هفته گذشته ارزشش مشخص می‌شود. همچنین باید تعیین کنیم که می‌خواهیم در بالای جدول باشیم یا در پایین جدول. تیم من متحد است و جو خوبی را در تیم داریم.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه گفت: مهدی دغاغله را جزو بازیکنان اصلی تیمم می‌دانم و دوست دارم که دغاغله و رافخایی با هم در زمین باشند. وقتی که دغاغله در زمین است در خط حمله خطرناک‌تر می‌شویم ولی انسجام تیمی ما در خط دفاع دچار مشکل می‌شود. این مشکل مهدی دغاغله نیست بلکه مشکل تیم است. از بابت گل‌هایی که این دو مهاجم در هفته پیش زدند، خیلی خوشحالم.

اسکوچیچ در ادامه افزود: هر دو مهاجم‌مان در هفته پیش وقتی گل زدند به سمت نیمکت آمدند و این برای من خیلی قشنگ بود. اگر هافبک‌های ما کمی سبک بازی متفاوت‌تری داشتند، حتی می‌توانستیم با سه فوروارد هم بازی کنیم.

وی درباره هافبک خارجی ملوان گفت: فعلا از این بازیکن راضی نیستم و منتظرم ببینم که در هفته‌های بعد شرایطش چطور می‌شود. اگر شایستگی داشت، شک نکنید در ترکیب حضور پیدا می‌کند. همچنین بازیکن جوان دیگری به نام پوررحمت‌الله را در این پست داریم. از کارش راضی هستم و امیدوارم بتوانم در آینده شانسی برای بازی کردن به این بازیکن بدهم.

دراگان اسکوچیچ درباره بازی تیمش با دو فوروارد گفت: کمتر تیمی در ایران با دو فوروارد بازی می‌کند. به شخصه مشکلی با بازی با دو فوروارد ندارم ولی شما بازی تیم‌مان را در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن دیده‌اید. آیا از آن بازی راضی هستید؟ همیشه دوست دارم تیمم کنترل بازی را داشته باشد و من هم از روی نیمکت روی تیمم کنترل داشته باشم. اگر تیمی ۲ – ۴ – ۴ بازی می‌کند این بدین معنی نیست که نوع بازی‌اش با دو فوروارد تهاجمی یا تدافعی است.

سرمربی ملوان همچنین درباره داوری‌های لیگ گفت: هیچ‌وقت در مورد داور صحبت نمی‌کنم چون آدمینیستم که بعد از باخت یا برد عذر یا بهانه بیاورم. ولی از داوران محترم می‌خواهم در بازی‌ها دقت بیشتری کنند. در هفته‌های گذشته سه امتیاز را به دلیل یک سری بی‌دقتی از دست دادیم. گلی که در مقابل پرسپولیس خوردیم، آفساید بود. یک پنالتی در بازی با ذوب‌آهن برای ما گرفته نشد و یک امتیاز هم فدراسیون از ما گرفت. اگر قرار باشد در کارم مسئول باشم دیگران هم باید این حس مسئولیت‌پذیری را داشته باشند.

وی گفت: این عادی است که هواداران دوست دارند تا ما بازی را ببریم. در طول هفته با این تیم کار می‌کنم و همیشه بهترین را برای تیمم می‌خواهم. باید سعی کنیم که خودمان نقاط ضعف‌مان را اصلاح کنیم ولی در پاره‌ای از مواقع رفع این مشکلات سخت است چون یک سری عادت به یک سبک بازی خاص دارند. همیشه فکر می‌کنم که بازیکنانی که در اختیار دارم، بهترین هستند.

Share