نماینده مردم صومعه سرا تاکید کرد :

اسنادی دارم که در آن کارگران شرکت ابریشم را تهدید کرده اند!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: معوقات شش ماهه کارگران شرکت ابریشم “پرنیان” این شهرستان هرچه زودتر پرداخت شود، در غیر اینصورت مدیران این شهرکت باید جوابگو باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی ثانی در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا که درسالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: بدلیل  ضعف مدیریتی شرکت ابریشم “پرنیان” با اعتراض شدید کارگران این شرکت مواجه شده ایم.

وی افزود: چرا باید مدیرعامل شرکت ابریشم ایران در خانه سازمانی خود در تهران مشغول درس خواندن باشد ولی از پرداخت حقوق کارگران این شرکت در صومعه سرا خبری نباشد.24032

خصوصی ثانی ادامه داد: من فایل صوتی اشخاصی که اعلام کرده اند “اگر کارگران شرکت ابریشم پرنیان به خاطر عدم پرداخت حقوق خود اعتراض نمایند آنان را بیچاره می کنیم” را دارم و این افراد باید جوابگو باشند.

وی در ادامه با اعلام این که تعدادی از مدیران دستگاه های شهرستان صومعه سرا هنوز با من هماهنگ نیستند، گفت: از این مسئولان می خواهم برنامه های خود را در راستای پیشبرد پروژه های این شهرستان به بنده اعلام نمایند.khososi

خصوصی ثانی هدف از برگزاری جلسه شورای اداری را بررسی و ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان صومعه سرا دانست و اضافه کرد: تعامل و وحدت مدیریتی دوعامل رشد و شکوفایی در هرمجموعه است.

وی با تاکید براینکه هیچ یک ازمدیران شهرستان صومعه سرا نباید در انجام وظایف خود سهل انگاری نمایند خاطرنشان کرد: هر کدام از مدیران زبان گویای مردم این شهرستان هستند که باید دردفاع ازحقوق مردم ثابت قدم باشند.

خصوصی ثانی  با اشاره به شرایط  حاکم برجامعه و هجمه شدید دشمن با ایجاد تحریم های فراوان اقتصادی تاکید کرد: امروز باید در چنین شرایطی مقاوم تر و محکم تر از دوران دفاع مقدس در راستای پاسداری از نظام و پشتبانی از ولایت فقیه گام برداریم.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا “سید محمود رزمگیر” به عنوان رئیس اداره ارشاد اسلامی، “محمود خوشدل” رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، “مجید آلیانی” مدیر آموزش و پرورش، “ابرهیم عزتی” رئیس دانشگاه پیام نور، “حسین جعفری” رئیس میراث فرهنگی این شهرستان و “ناصرحقیقی” به عنوان رئیس شورای شهر صومعه سرا و “سعید زربافی” به عنوان رئیس شورای شهر گوراب زرمیخ معرفی شدند.

همچنین از دو نوجوان قهرمان در رشته کاراته که درمسابقات جام جهانی مالزی مقام نخست را کسب کرده بودند نیزدراین جلسه تجلیل به عمل آمد./صومعه سرانیوز

Share