برای نخستین بار در کشور؛

اجرای طرح ‘غبارروبی مدارس’ در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از اجرای طرح ‘غبارروبی مدارس’ برای نخستین بار در کشور، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : سید رضا حسینی، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه طرح “غبار روبی مدارس” برای نخستین بار در کشور، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس گیلان اجرا می شود

IMAGE635148415334624979

این طرح فردا(۲۷ شهریور) همزمان با مدارس کل استان به صورت نمادین در مدرسه شهید بهشتی رشت، اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با حضور مدیران مدارس و تشکل‌های دانش آموزی به اجرا در می‌آید، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح اقدام برای آماده سازی مدارس و رفع نواقص باقی مانده است.

حسینی اظهار کرد: این طرح بستر مناسبی برای حضور و مشارکت همه جانبه دانش آموزان در فعالیت‌های مدرسه خواهد بود.

وی اعضای تشکل‌های دانش آموزی را نمایندگان سازمان جوانان هلال احمر، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی سازمان دانش آموزی نام برد و گفت: علاوه بر این طرح، برای اولین بار برنامه آموزشی تمام دانش‌آموزان آماده شده و به محض ورود دانش آموزان به مدارس به آنها تحویل داده می‌شود.

حسینی در ادامه یادآور شد: همچنین جشن شکوفه‌ها همزمان با سراسر کشور روز ۳۱ شهریور به صورت نمادین در مدرسه شهید حمزه رفعتی رشت و زنگ مهر نیز روز دوم در دبیرستان شهید بهشتی رشت نواخته می‌شود./شبستان

Share