مرتضی عاطفی

اثرگذاری و کارکرد رسانه ها در عصر ارتباطات انکارناپذیر دانست

به گزارش دیارمیرزا مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی در ابتدای این جلسه با تبریک روز خبرنگار و اصحاب رسانه گفت: این جلسه به بهانه بزرگداشت و تجلیل از خبرنگاران تشکیل شده است و امیدواریم همگی در عرصه های زندگی خود با بیان راستی و درستی و صداقت بتوانیم در جهت اصلاح ساختار و جامعه کوشا باشیم.

به گزارش دیارمیرزا  این نشست در آستانه ی نهمین ماه از حضور مرتضی عاطفی ، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت جهت  ارائه گزارش عملکرد سازمان در هشت ماه گذشته و تقدیر و تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه  برگزار شد.DSC06822

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی در ابتدای این جلسه با تبریک روز خبرنگار و اصحاب رسانه گفت: این جلسه به بهانه بزرگداشت و تجلیل از خبرنگاران تشکیل شده است و امیدواریم همگی در عرصه های زندگی خود با بیان راستی و درستی و صداقت بتوانیم در جهت اصلاح ساختار و جامعه کوشا باشیم.

مرتضی عاطفی کارکرد رسانه ها در عصر ارتباطات را در همه عرصه ها انکارناپذیر دانست و ادامه داد: تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و گزارش از فعالیت های فرهنگی و ورزشی سازمان در رسانه ها، علاوه بر آشنایی مردم با این نهاد شهری، موجب ارتقا سطح کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی ورزشی در سازمان شده است.

وی افزود: پیام های رسانه ای چنان در تار و پود حیات فردی و اجتماعی انسان ها رخنه کرده است که تولید و مصرف آن ها، همچون دیگرکالاها و خدمات مورد نیاز بشر، به پیروی از قوانین عام فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی صورت می گیرد و صنعت رسانه ها بخشی مهم از فعالیت فرهنگی، هنری جوامع به خصوص توسعه یافته را به خود اختصاص داده است و آن چه می تواند موجب غنای این فعالیت ها شود ، تلاش خبرنگاران در عرصه رسانه است.

در ادامه این نشست، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت  به تبیین عملکرد هشت ماهه خود پرداخت و ضمن اعلام فعالیت های انجام شده گفت:سیاست های کلی سازمان بر چند محور بنا شده است و مهم ترین آن ها اصلاح ساختار اداری و نیروی انسانی از بعد کمی و کیفی آن است که خوشبختانه تلاش های خوبی چه به لحاظ ساختاری، چه از نظر نیروی انسانی و آموزش انجام شده است.

مرتضی عاطفی ادامه داد: در این هشت ماه علاوه بر تغییرات و اصلاحات بنیادی ،در بخش فرهنگی با توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی مانند تاسیس خانه فرهنگ و هنر شهرداری ،راه اندازی کارگروه های تخصصی به منظور گسترش کیفی فعالیت های مرتبط با سازمان و ایجاد فضایی جهت استفاده از توان افراد متخصص در این زمینه ها، امضا تفاهم نامه های همکاری با اداره ارشاد شهر رشت و بنیاد امور ایثارگران شهرستان رشت و فعالیت های اجرایی نظیر برگزاری مراسم، جشن ها و برنامه های فرهنگی به فعالیت پرداختیم و در حوزه ی ورزشی سیاست اصلی سازمان را توجه به رده های پایه در فعالیت های ورزشی و ایجاد مدارس فوتبال قرار دادیم.

وی افزود: فعالیت هایی نظیر برپایی نمایشگاه های متعدد در مجموعه خانه میرزا واقع در استادسرا، برگزاری اولین سوگواره عاشورایی ، حمایت مادی و معنوی از فعالیت های فرهنگی و هنری ، برگزاری جشن انقلاب، تاسیس و راه اندازی مجموعه خانه فرهنگ و هنر شهرداری رشت با دارا بودن سه گالری ،کلاس ها و کارگاه های مختلف، برپایی جمعه بازار فرهنگی، هنری شهر رشت، برپایی مراسم به مناسبت های آیینی و مذهبی ، برگزاری کنسرت ارکستر موسیقی گیلان و همچنین کنسرت بزرگ فولکلور گیلان با حضور «ناصر وحدتی» ، ایجاد کتابخانه تخصصی و … بخشی از فعالیت های این سازمان در عرصه فرهنگ و هنر شهر رشت است.

 DSC06828

در ادامه جلسه خبرنگاران سوالات خود را در زمینه فعالیت های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت مطرح و نظرات خود را پیرامون فعالیت های فرهنگی و ورزشی این سازمان بیان کردند. مرتضی عاطفی، مدیر عامل سازمان  ضمن تشکر از خبرنگاران در انعکاس اخبار سازمان خواستار توجه بیشتر رسانه ها به مقوله فرهنگ و ورزش در جامعه شد.

در پایان نشست خبری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، مرتضی عاطفی موفقیت روزافزون فعالان این حوزه در کار و زندگی را از خداوند منان خواستار شد و طی مراسمی از خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در جلسه با اهدای لوح ، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

DSC06831 DSC06828 DSC06838 DSC06835

Share