اختصاصی دیارمیرزا:

عزیزی از مدیرکلی میراث فرهنگی گیلان خداحافظی می کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : بنا به آخرین خبر دریافتی از منبع آگاه در سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور،صبح فردا یک شنبه ،حکم سرپرستی برای مدیریت اداره کل استان گیلان صادر می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : بنا به آخرین خبر دریافتی از منبع آگاه در سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور،صبح فردا دوشنبه یک مهرماه  ،حکم سرپرستی برای مدیریت اداره کل استان گیلان صادر می شود.

Omidazizi[1]

 علیزاده و عابدین نژاد گزینه های اصلی مدیرکلی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری هستند که بر اساس اخبار دریافتی یکی از مهم ترین گزینه ها برای سرپرستی اداره کل سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان رضا علیزاده میباشد.

رضا علیزاده ، متولد سال ۱۳۵۳ در لاهیجان و فوق  لیسانس تاریخ از دانشگاه علوم تحقیقات تهران است.

th (2)

 

وی در زمینه تاریخ پژوهی، به عنوان کارشناسی پژوهشی در بنیاد ایران شناسی مشغول بکار شد. سپس به استان قزوین رفته و به عنوان کارشناس برنامه ملی توسعه گردشگری سازمان ایرانگردی و جهانگردی به فعالیت خود ادامه داد و در سال ۱۳۸۶ به عنوان معاون گردشگری آن استان منصوب شد. او پس از سالها دوری از استان گیلان، به زادگاه خود بازگشت و از سال ۱۳۸۷ به عنوان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان به فعالیت اجرایی خود ادامه داد. رضا علیزاده هم اکنون علاوه بر فعالیت اجرایی در دانشگاه پیام نور رشت و لنگرود، جهاد دانشگاهی استان گیلان، موسسات آموزش تخصصی گردشگری استانهای گیلان و مازندران به امر تدریس اشتغال دارد.

شنیده شده است رضا علیزاده با چند تن از نمایندگان مجلس گیلان در این خصوص  مذاکره کرده و نظر آنها را نیز جلب کرده است

Share