سرپرست شهرداری رشت:

اعتماد مردم رشت نسبت به شهرداری کمرنگ‌تر شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی بهارمست بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ارشد شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر شهرداری را موسسه عمومی و غیردولتی خواند و اظهار کرد: این موسسه دریافت‌های دولتی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی بهارمست بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ارشد شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر شهرداری را موسسه عمومی و غیردولتی خواند و اظهار کرد: این موسسه دریافت‌های دولتی ندارد.baharmas

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها نهادهایی هستند که باید درآمد کسی کنند، گفت: نگاه شهرداری به اقتصاد مردم است و اگر اقتصاد ضعیف باشد دریافتی به حداقل می‌رسد.

سرپرست شهرداری رشت، اعتماد مردم نسبت به شهرداری این شهر را کمرنگ‌تر از وضعیت اقتصادی آن‌ها خواند و تصریح کرد: با اتفاق‌های اخیر اعتماد مردم نسبت به شهرداری کمرنگ شده و این مسئولیت مدیران و اعضای شورا را سنگین‌تر کرده است.

وی مسئولیت خود را در قابل مردم رشت سنگین خواند و یادآور شد: با کمک همکاران شهرداری باید محیط را آرام نگاه داریم تا انتخاب شهردار رشت به درستی انجام شود و ثمرات این انتخاب آگاهانه به مردم شهر برسد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در نشست مذکور اظهار کرد: همه چیز در گروه دین ماست و انقلاب اسلامی با تفکر دینی و مکتبی وارد میدان شده است.

سید رضا موسوی روزان، وجود صدها هزار شهید را برای حفظ جایگاه انقلاب دانست و تصریح کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری نیز بر این مهم استوار است.

وی با بیان اینکه امنیت روانی، پیشرفت و توسعه جامعه در راه مکتب دینی حاصل می‌شود، گفت: باید شهری توسعه یافته با تفکر و معماری اسلامی به دست آید و در این راستا مدیران شهرداری باید از تمام ظرفیت‌های موجود به بهترین نحو بهره‌مند شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ابتدا باید گام نخست برای سازندگی خودمان برداشته شود تا بعد برای سازندگی شهر با اعتقاد وارد میدان شویم./فارس

خبر مرتبط:

 

مهندس علی بهارمست سرپرست شهرداری کلانشهر رشت شد

 

شهردار رشت بدون جهت‌گیری سیاسی انتخاب می‌شود

رشت عروس گمشده ایران است

 

 

Share