یک باند قاچاق مواد مخدر در گیلان متلاشی شد

به گزارش دیارمیرزا رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک خبر داد. سرهنگ فلاح کریمی در گفت‏وگو با خبرنگار ایسنا ، در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی دریافت گزارش‏هایی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد […]

به گزارش دیارمیرزا رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.
سرهنگ فلاح کریمی در گفت‏وگو با خبرنگار ایسنا ، در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی دریافت گزارش‏هایی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان رشت و بندرانزلی، پیگیری ویژه موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای این باند را شناسایی و به چگونگی حمل یک محموله مواد مخدر از تهران به مقصد انزلی پی برده و سپس در پی یک تعقیب و مراقبت نامحسوس پلیسی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر انزلی سه نفر از اعضای این باند که مواد مخدر را با یک دستگاه اتوبوس مسافربری حمل می‏کردند در محور ورودی شهر رشت دستگیر کردند.

فلاح کریمی ادامه داد: در بازرسی از اتوبوس مقدار ۴۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‏ای جاسازی و بسته‏بندی شده بود کشف و ضبط و در این عملیات تعداد ۵ نفر از اعضای باند دستگیر شدند.پ

وی در پایان از تشدید برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به صورت شبانه‏روزی فعالیت باندهای تهیه، توزیع و انتقال مواد مخدر را رصد کرده و با بهره‏گیری از ظرفیت‏های موجود، تمام توان خود را برای مقابله با سوداگران مرگ بکار خواهند گرفت.

Share