انتصاب در تیم اطلاع‌رسانی دولت؛

یه اصلاح طلب جانشین گیلانی پاستور شد + عکس

به گزارش دیارمیرزا : هر چند تاکنون حکم رسمی از این انتصاب منتشر نشده؛ اما پیگیری های خبرنگار ما حاکی است وکیلی چند روزی هست که در دفتر کارش در پاستور مشغول رتق و فتق امور است.

به گزارش دیارمیرزا :  پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور کشور، تیمی از نزدیکان و حامیان وی مأموریت یافتند تا نحوه اطلاع‌رسانی و کار رسانه‌ای در دولت یازدهم را مورد ارزیابی قرار داده تا بتوانند از با ساماندهی رسانه های همسو چه دولتی و چه غیر دولتی- جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

محمد شیخان

بر پایه این گزارش، اعضای این تیم که افرادی نظیر پازوکی، خانیکی، ابوالقاسمی، صادق و .. نیز در آن حضور دارند در گام اول محمد علی وکیلی که سالها به عنوان سردبیر روزنامه اصلاح طلب صدای عدالت به فعالیت مشغول بود را به جای شیخان به عنوان “رییس مرکز ارتباطات، ‌اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور” به پاستور فرستاده اند. هر چند تاکنون حکم رسمی از این انتصاب منتشر نشده؛ اما پیگیری های خبرنگار ما حاکی است وکیلی چند روزی هست که در دفتر کارش در پاستور مشغول به رتق و فتق امور است.

محمدعلی وکیلی

پیش از این اخباری مبنی بر انتصاب وکیلی به عنوان مدیرعامل خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی (ایرنا) در دولت یازدهم به گوش می‌رسید که با آمدن خزایی به ایرنا، حضور وکیلی منتفی شد.

وکیلی سوابقی چون مدیرکل فرهنگی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها(دوره حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قمی)، راه‌اندازی ازدواج‌های دانشجویی در اواسط دهه هفتاد و مدیریت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه چمران اهواز را در کارنامه خود دارد. روزنامه ابتکار به مدیریت وکیلی تنها روزنامه‌ای بود که در سال‌های ۸۴ تا ۹۲ به‌طور ثابت و مداوم از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دفاع می‌کرد.

پس از تحویل نهاد ریاست جمهوری به حسن روحانی، بایگانی بخش‌های مختلف خبر و عکس پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در دوره احمدی‌نژاد حذف شد، و روز گذشته نیز پایگاه اطلاع‌رسانی دولت تمامی اخبار و مصوبات و لوایح مربوط به دولت‌های نهم و دهم، را از روی خروجی خود حذف کرد.

Share