گزارش تصویری/ همه بوسه‌های لاریجانی

به گزارش دیارمیرزا : شوخی بانمک رییس مجلس در مورد بدسلیقگی در بوسیدن حجت الاسلام علوی، برای لحظاتی باعث خنده ی نمایندگان شد؛ بد نیست به تعدادی از تصاویر روبوسی های آقای لاریجانی مراجعه شود تا معیار «با سلیقه بودن» و مصداق «بوسیدنی ها» از نظر آقای لاریجانی مشخص شود.  روبوسی با البرادعی مساله ساز شد، […]

به گزارش دیارمیرزا : شوخی بانمک رییس مجلس در مورد بدسلیقگی در بوسیدن حجت الاسلام علوی، برای لحظاتی باعث خنده ی نمایندگان شد؛ بد نیست به تعدادی از تصاویر روبوسی های آقای لاریجانی مراجعه شود تا معیار «با سلیقه بودن» و مصداق «بوسیدنی ها» از نظر آقای لاریجانی مشخص شود. 

روبوسی با البرادعی مساله ساز شد، البته سالها بعد از این روبوسی، یعنی سال گذشته وقتی تصویری از آقای احمدی نژاد و مادر چاور منتشر شد، برخی رسانه ها با فوتوشاپ، تصویر البرادعی در عکس بالا را به جای تصویر مادر چاور در کنار احمدی نژاد گذاشتند تا وانمود کنند که احمدی نژاد مادر چاوز را بغل نکرده بوده است.

 
روبوسی برادران لاریجانی هم خبری می شود، هر چند آنها در دیدارهای خصوصی همدیگر را زیاد می بینند اما در دیدارهای رسمی، هر کدام رییس یکی از قوا هستند. احتمالا این عکس مربوط به یکی از ملاقات های سران قوای سه گانه است.
 
روبوسی با بشار اسد با آن قدی بلند آسان نیست، باید او را بگیر و پایین بکشی تا بتوانی روبوسی و خوش و بشی بکنی.
 

شاید بعضی ها بوسه بر پیشانی را بر بوسه بر صورتی با ریش آقای لاریجانی ترجیح بدهند! سلیقه ها متفاوت است!

  
 
روبوسی با پسر خاله ای منتقد که در مجلس همکار است؛ احمدی توکلی گاهی منتقد و گاهی همراه پسر خاله است

هر عید که می رسد روبوسی ها رونق می گیرد، رییس که باشی شاید ۲۹۰ نماینده بخواهند با تو روبوسی کنند، حق انتخاب هم نداری و نمی توانی سوا کنی، چه با آدم هایی که بوسیدنی هستند و چه با آنها که بوسیدنی نیستند.
 گاهی خبرنویس ها هم می مانند که چه تیتر بزنند، روبوسی آقای رییس مجلس با بهداد سلیمانی، قهرمان وزنه برداری؛ یا برعکس؟! فرهاد دانشجو هم چه با حسرت به این سلیقه می نگرد.

علوی در حال خوش و بش با یکی از نمایندگان

و روبوسی های مورد اشاره ی آقای لاریجانی

Share