گزارش تصویری افتتاح یادمان شهدای بندرانزلی

به گزارش دیارمیرزا مراسم افتتاح یادمان ۴۰۸ شهید والا مقام شهرستان بندر انزلی شامگاه پنجشنبه با حضور گسترده خانواده معظم و معزز شهدا ، جنابازان ، آزادگان و جمع کثیری از مردم شهید پرور شهرستان بندرانزلی برگزار گردید. در ابتدای این مراسم که به اهتمام شهرداری بندرانزلی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین […]

به گزارش دیارمیرزا مراسم افتتاح یادمان ۴۰۸ شهید والا مقام شهرستان بندر انزلی شامگاه پنجشنبه با حضور گسترده خانواده معظم و معزز شهدا ، جنابازان ، آزادگان و جمع کثیری از مردم شهید پرور شهرستان بندرانزلی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم که به اهتمام شهرداری بندرانزلی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین سپاه پاسداران ناحیه برگزار گردید پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و نواختن سرود ملی توسط مارش نظامی نیروی دریائی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی ، امام جمعه محترم شهرستان بندرانزلی به ایراد سخنرانی پرداخته و پس از ایشان شهردار محترم بندرانزلی در مورد کلیّت پروژه یادمان شهدای بندرانزلی برای حاضرین تشریح نمودند.

در انتها خطیب برجسته و توانا حضرت حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری پیرامون منزلت و مقام شهید سخنرانی نمودند و در خاتمه مداح اهل بیت مجلس و محفل را به فیض رساندند.

لازم به ذکر است  این مراسم که همزمان با سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع (ع) در جنب راهنمایی و رانندگی در بلوار قدس بندرانزلی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید ، نتیجه تلاش یک سال و نیمه شهرداری بندرانزلی است که در مکانی مناسب ساخته شده و زین پس می تواند محلی برای برگزاری مراسمات مذهبی ، یادواره های شهداء و … باشد.

امید است مسئولین استانی اهتمام و تلاش جدی در جهت ساخت گلزار شهدای بندرانزلی ، که چندین سال بلا تکلیف و نیمه کاره رهاء گشته ، باشند ، تا بیش از پیش شرمنده روح بلند مرتبه شهداء و خانواده معظم و معزز شهداء نباشیم.

IMG 4851 600x400 مراسم افتتاح یادمان شهدای بندرانزلی

IMG 4830 600x400 مراسم افتتاح یادمان شهدای بندرانزلی

IMG 4838 600x400 مراسم افتتاح یادمان شهدای بندرانزلی

IMG 4843 600x400 مراسم افتتاح یادمان شهدای بندرانزلی

IMG 4847 600x400 مراسم افتتاح یادمان شهدای بندرانزلی

IMG 4855 600x400 مراسم افتتاح یادمان شهدای بندرانزلی

Share