کوچکی نژاد:پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به رزمندگان

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری گیلان با اشاره به بودجه ۲۱۰ هزار میلیارد تومانی بودجه کشور در سال ۹۲ اظهار کرد: اگر ۵۰ درصد بودجه مذکور تحقق پیدا کند باید در کشور توزیع شود. وی به بعضی از اعتبارات پنهانی در بودجه امسال اشاره کرد و افزود: ۵۲ […]

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری گیلان با اشاره به بودجه ۲۱۰ هزار میلیارد تومانی بودجه کشور در سال ۹۲ اظهار کرد: اگر ۵۰ درصد بودجه مذکور تحقق پیدا کند باید در کشور توزیع شود.

وی به بعضی از اعتبارات پنهانی در بودجه امسال اشاره کرد و افزود: ۵۲ میلیارد تومان اعتبارات برای بخش فرهنگی در استان‌ها در نظر گرفته شده است.

کوچکی‌نژاد خواستار شناسایی بسیاری از رموز قانون بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی شد و تصریح کرد: نمایندگان مجلس آماده همکاری با مدیران برای شناسایی قانون بودجه هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس در ادامه به پروژه نیمه‌تمام سالن یک‌هزار نفری آموزش و پرورش گیلان اشاره کرد و گفت: مبلغ ۳ میلیارد تومان برای تاسیسات سالن مذکور اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه اتمام سالن آموزش و پرورش در فلکه نیروی دریای رشت نیاز به ۳ میلیارد تومان اعتبارات دارد، یادآور شد: مبلغ مذکور باید از محل بودجه استانی تامین شود.

کوچکی‌نژاد از استفاده ۶ دستگاه گیلان از بودجه کشوری خبر داد و اذعان کرد: امسال دستگاه‌های مذکور کد مستقل دریافت کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات ماهیان خاویاری گیلان در سال جاری از بودجه کشوری استفاده می‌کند، اظهار کرد: ۵۰۰ میلیون تومان برای هر کدام از دستگاه‌های کددار در بودجه مصوب شده است.

وی به مشکلات گلخانه‌داران در گیلان اشاره کرد و افزود: ۷۰۰ خانوار گلخانه‌دار استان با مشکلات جدی مواجه هستند.

کوچکی‌نژاد همچنین خواستار پرداخت حقوق کارمندان قراردادی دستگاه‌های دولتی گیلان مانند کارمندان رسمی شد و تصریح کرد: سال گذشته در قانون بودجه کارکنان قراردادی دانشگاه علوم پزشکی جدا شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه نیمی از کارکنان بعضی از دستگاه‌ها قراردادی هستند، گفت: پرداخت حقوق‌ها باید هماهنگ باشد.

Share