کوچکی نژاد:مردم تحمیل نظرات هاشمی و خاتمی را به روحانی نمی‌پذیرند

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحانی رئیس‌جمهور همه ملت ایران است نه برخی احزاب، تصریح کرد: سخت‌ترین کار رئیس‌جمهور آینده، چینش کابینه است چرا که رئیس‌جمهور می‌بایست با در نظر گرفتن تمام شرایط کابینه را در شرایط فعلی طوری آرایش دهد که مشکلات کشور رفع […]

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحانی رئیس‌جمهور همه ملت ایران است نه برخی احزاب، تصریح کرد: سخت‌ترین کار رئیس‌جمهور آینده، چینش کابینه است چرا که رئیس‌جمهور می‌بایست با در نظر گرفتن تمام شرایط کابینه را در شرایط فعلی طوری آرایش دهد که مشکلات کشور رفع شود.

وی افزود: ممکن است آقای روحانی به نوعی با برخی آقایان چون آقای هاشمی و خاتمی درباره انتخاب وزرا مشورت کرده باشد، اما این امر به این معنا نیست که آقایان می‌توانند نظرشان را به آقای روحانی تحمیل کنند.

نماینده مردم رشت گفت: اگر آقای روحانی طبق نظر خود کابینه‌اش را چینش نکند در آینده با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد که عدم تعامل با وزرا از جمله این مشکلات است، بنابراین بهتر است آقای روحانی به نظرات تحمیلی دیگران توجهی نکند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه روحانی باید خطوط قرمز مجلس شورای اسلامی را رعایت کند، افزود: افرادی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند نمی‌توانند رای اعتماد مجلس را جلب کنند چرا که مجلس به خطوط قرمز خود حساس است.

وی با بیان اینکه افراد می‌توانند نظرات مشورتی خود را به روحانی اعلام کنند اما کسی حق ندارد نظراتش را به روحانی تحمیل کند، گفت:اینکه فردی بخواهد نظرش را به آقای روحانی تحمیل کند، توهین به رئیس‌جمهور منتخب تلقی خواهد شد چرا که آقای روحانی به عنوان یک فرد مستقل‌، از استقلال رای برخوردار است.

وی در پایان گفت: هاشمی و خاتمی انتظار تحمیل شدن نظراتشان را به رئیس‌جمهور منتخب نداشته باشند چرا که انتظار مردم از روحانی پایبندی به اظهاراتش مبنی بر عدم وابستگی به گروه‌های سیاسی است.

Share