کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان: دربی گیلان را با برد سایپا آغاز می‌کنیم

به گزارش دیار میرزا محمدرضا مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره دیدار داماش در برابر سایپا در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: در نخستین بازی خود به دنبال این هستیم تا از شرایط میزبانی استفاده کرده و با برد خانگی در مقابل سایپا فصل جدیدی را با پیروزی […]

malavan-damash

به گزارش دیار میرزا محمدرضا مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره دیدار داماش در برابر سایپا در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: در نخستین بازی خود به دنبال این هستیم تا از شرایط میزبانی استفاده کرده و با برد خانگی در مقابل سایپا فصل جدیدی را با پیروزی آغاز کنیم.

وی افزود: تماشاگران از ما انتظار دارند که یک بازی خوب و توأم با کسب نتیجه را ارائه کنیم و امیدواریم با برد در این دیدار با روحیه خوبی به دیدار ملوان در دربی گیلان برویم.

کاپیتان داماش گیلان با اشاره به نفرات جدا شده این تیم، اضافه کرد: با جدایی یک‌ یا دو مهره خوب و تأثیرگذار خلأ در تیم ایجاد شده است اما امیدواریم بازیکنان جدید بتوانند جایگزین‌های خوبی باشند.

وی با بیان اینکه سایپا در این چند سال اخیر لقب گربه سیاه داماش را گرفته است، تصریح کرد: سال گذشته در بازی برگشت ما بهتر از سایپا بودیم و بیشتر از حریف صاحب توپ و موقعیت شده بودیم و حق ما برد بود اما آن بازی مساوی شد.

مهدوی ادامه داد: در این چند سال اخیر سایپا همواره در خانه خود ما را شکست داده است اما امیدوارم در این بازی جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال داماش با اشاره به شرایط تیمش در آستانه دیدار مقابل سایپا، گفت: ما تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم اما به لحاظ بدنی کمی خسته‌ایم و هنوز به صورت کامل ریکاوری نکرده‌ایم و از این بابت برای این بازی نگران هستیم زیرا فرم بدن‌های ما بازنگشته است اما امیدواریم بچه‌ها در این بازی آماده باشند.

وی افزود: بازی در شب و در یک هوای شرجی نیز فشار زیادی را بر بدن بازیکنان وارد می‌کند.

مهدوی با اشاره به مشکلات مالی داماش، تصریح کرد: واقعیت این بوده که بزرگ‌ترین مسئله داماش مشکل مالی است و بنده درصد زیادی از پول فصل گذشته‌ام را هنوز طلبکار هستم و برای فصل جدید نیز چیزی دریافت نکرده‌ام.

وی افزود: باشگاه‌ها حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد از قراردادهای بازیکنان خود را پرداخت کرده‌اند اما ما هنوز بلاتکلیف هستیم و حتی پول تهیه لباس و هزینه‌های سفر خود را نداریم.

این بازیکن باتجربه داماش با بیان اینکه با وجود این مشکل نمی‌توان در لیگ برتر تیم‌داری کرد، تصریح کرد: با این وضعیت به مشکل بر می‌خوریم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنی که از شهر دیگر برای بازی در داماش به رشت آمده است مشکل مالی دارد و بعضی‌ها علاوه بر تأمین خرج خانواد خود هزینه چند خانواده دیگر را نیز تأمین می‌کنند.

مهدوی با اشاره به اینکه تماشاگران از بازیکنان انتظار پیروزی دارند، تصریح کرد: کسی نمی‌داند این بازیکن مشکلات و گرفتاری‌هایی دارد.

وی بازیکنان داماش را بیشتر از هم‌تیمی‌‌های دیگر خود طلبکار دانست و یادآور شد: امسال سازمان لیگ با کمیته انضباطی جلسه‌ای برگزار کردند تا پروانه فعالیت باشگاه‌های بدهکار را نگه دارند اما از آنجا که ما شکایت نکرده‌ایم بسیاری اعلام می‌کنند داماش بدهکار نیست در حالی که ما بیشتر از تمام تیم‌ها طلب داریم.

این بازیکن داماش، به احتمال بازی کردن خود در برابر سایپا اشاره کرد و گفت: با کمی مصدومیت مواجه هستم اما امیدوارم برای بازی مشکلی نداشته باشم و بتوانم در این بازی به میدان بروم.

وی گفت: با وجود این مسائل تمام بازیکنان به خاطر هواداران تلاش خود را انجام می‌دهند و وقتی در تمرین ما این همه تماشاگر می‌آید نشانه انتظار آنها از ماست.

 

Share