پیام تسلیت سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس بمناسبت شهادت،جانباز شهید رضا ارج

به گزارش دیار میرزا پس از انتشار خبر شهادت جانباز ۷۰ درصد لنگرود شهید رضا ارج مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت و سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس در پیامی شهادت این عزیز سفر کرده را به مردم متدین گیلان ، همرزمان شهید ، خانواده داغدارش تسلیت گفت بسمه تعالی پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن […]

به گزارش دیار میرزا پس از انتشار خبر شهادت جانباز ۷۰ درصد لنگرود شهید رضا ارج مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت و سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس در پیامی شهادت این عزیز سفر کرده را به مردم متدین گیلان ، همرزمان شهید ، خانواده داغدارش تسلیت گفت

بسمه تعالیarj

پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر باعبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند .

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید.

شهادت جانباز  سرافراز همیشه قهرمان ، رضا ارج  ، اندوه دیگری بر دل همرزمان و یادگاران شهدا نهاد ایشان پس از تحمل بیش از سه دهه  درد و رنج جانبازی به خیل همرزمان شهید خود پیوست .

شهادت آن جانباز سرافراز میدان های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب  عرصه های نبردکه سالها درد فراق و هجران همرزمان و همسنگران شهیدش را به امید وصال تحمل کرده بود، ضایعه ای جبران ناپذیر و سنگین است. حیات عزتمندانه آن جانباز شریف و دلسوز و زندگی سراسر مجاهدت آن جانباز دلیر اسلام، مشحون از فداکاری، استقامت، گذشت، ایثار و جانفشانی در استمرار ارزشهای اصیل اسلام ناب محمدی (ص) و آرمانهای کبیر حضرت امام خمینی(ره) و به تبع آن رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بوده  است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم متدین استان گیلان و خانواده گرامی آن فقید سعید، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم و امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین(علیهم السلام) میهمان گرداند.

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی

منبع: شاهد شمال

Share