“پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر”

    ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوندو اینک که بعد […]

 

 

ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوندو اینک که بعد از یک ماه توشه برداری و تلاش در پی تزکیه نفس زندگیمان رنگ خدایی گرفته است و عید سعید فطر فرا رسیده است. خدای بزرگ را شاکر و سپاسگذاریم که ما را غریق نعمات مادی و معنوی خود نموده است باید با استقامت در صراط مستقیم و طریق بندگی خدا و عمل به دستورات اسلام شکرگزار این نعمت باشیم.

 

 

شکوه و عظمت عید سعید فطر و جلالت نخستین روز ماه شوال را آن زمان در می یابیم که اسرار و نکته های ظریف و باطنی آن را از مکتب خاندان وحی بیاموزیم و با تاسی از امیر و سر سلسله مومنان و یتیم نوازان جهان در جستجوی آیت و نشانه او باشیم ودست گیری از ضعیفان و حاجت مندان را طریق فلاح و صلاح خویش گردانیم .

 

عید سعید فطر، عید عاشقانی است که در بهار قرآن، خالصانه نغمه توحید و بندگی سرودند تا دل‌هایشان بهاری شود و خشنود از پاداش این ماه صیام در عید رمضان برات عمل از درگاه پروردگار گیرند و دریای رحمت و نعمت بیکرانش را سپاس گویند.

 

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی کلیه طاعات و عبادات عموم روزه‌داران عزیز، حلول عید سعید فطر را به عموم مسلمانان جهان خصوصاً مردم شریف، ولایتمدار، متدین و خداجوی استان تبریک و تهنیت عرض نموده از درگاه حق تعالی می‌خواهیم ما را از اقیانوس رحمت بیکران خود بی‌نصیب نفرماید.

زین العابدین قربانی                                                                           کیهان هاشم نیا
نماینده ولی فقیه دراستان و                                                                   استاندار گیلان
امام جمعه رشت

Share