پورغلامی در مقابل همه گیلانی‌ها؛ چطور به انزلی برمی‌گردد؟

به گزارش دیارمیرزا : در زمین هیچ مشکلی نداریم اما احترام افرادی که سالیان سال زحمت می‌کشند تا محبوبیت به دست آورند مثل آب خوردن روی سکوها زیر پا گذاشته می‌شود. حرف های دیروز فرهاد پورغلامی در کنفرانس خبری بعد از بازی ذوب آهن – تراکتورسازی شاید در آینده برای او دراستان زادگاهش گران تمام […]

به گزارش دیارمیرزا : در زمین هیچ مشکلی نداریم اما احترام افرادی که سالیان سال زحمت می‌کشند تا محبوبیت به دست آورند مثل آب خوردن روی سکوها زیر پا گذاشته می‌شود.

حرف های دیروز فرهاد پورغلامی در کنفرانس خبری بعد از بازی ذوب آهن – تراکتورسازی شاید در آینده برای او دراستان زادگاهش گران تمام شود. پورغلامی در مورد دربی گیلان گفته:« همیشه از دربی گیلان متنفر بودم چرا که حرمت‌ها شکسته می‌شود .»
وی بعد از به زبان آوردن این جمله تاریخی با اشاره به دربی هایی که خودش از نزدیک تجربه اش کرده گفته :« در زمین هیچ مشکلی نداریم اما احترام افرادی که سالیان سال زحمت می‌کشند تا محبوبیت به دست آورند مثل آب خوردن روی سکوها زیر پا گذاشته می‌شود. نمی‌دانم واقعیت چیست اما چیزی که می‌بینیم این است که در دربی گیلان ۱۰ دقیقه هم تیم را تشویق نمی‌کنند و باید دید مشکل کجاست.»
پورغلامی که به خاطر ناراحتی هنجره جلالی به جای او در کنفرانس شرکت کرده با گفتن این حرف شاید بسیاری از هواداران متعصب داماش و حتی تیم سابقش ملوان را مقابل خود ببیند چرا که قطعا بسیاری از فوتبالدوستان گیلانی دربی گیلان را با وجود حاشیه هایش دوست دارند و هر فصل دو بار چشم به آن می دوزند یا حداقل اینکه هر چه سطح فنی این مسابقه پائین بیاید از آن متنفر نمی شوند و از دربی های دیگر بالاتر و برترش می دانند.
شاید پورغلامی قید کار کردن در شهر خود یا استانش را برای همیشه زده که چنین حرف عجیبی را به زبان آورده وگرنه بیان کردن احساس قلبی در این مصاحبه ها همیشه می تواند برای اهالی فوتبال خطرناک باشد.بخصوص آنهایی که در شهر یا استان خود فوتبالدوستانی فوق العاده متعصب دارند./سایت گل

Share