متن کامل نطق میان دستور مهندس جعفرزاده +صوت

وزرای پیشنهادی موضع خودشان در رابطه با جریان فتنه مشخص و ابراز نمایند

تمامی وزرای پیشنهادی برای اخذ رای مجلس می بایست موضع خودشان را دقیقاً در رابطه با جریان فتنه و ادعای تقلب بصورت شفاف مشخص و ابراز نمایند. در غیر اینصورت شک نکنند که موفق به اخذ رای از این مجلس ولایت مدار نخواهند شد.

متن کامل نطق میان دستور مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه شانزدهم مرداد یکهزاروسیصدو نود ودو

بسم ا… الرحمن الرحیم

پیشاپیش عید سعید فطر را خدمت مسلمانان جهان و بصورت اخص به ملت بزرگ ایران تبریک عرض می کنم .

امروز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۲ روزتاسیس جهاددانشگاهی را خدمت تلاشگران و جهادگران دانشگاهی که در مسیر تحقق آرمانها و اهداف والای انقلاب اسلامی ، قانون اساسی و انقلاب فرهنگی، و تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران طی مسیر می نمایند تبریک عرض می کنم و ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان اعلام می کنم که مجلس آمادگی دارد نسبت به رفع مشکلات این نهاد انقلابی که دارای هویت اسلامی است اقدام نماید و از هیچ مساعدتی هم دریغ نخواهد نمود.jafarzadeh1001-300x180

در حوزه سیاست خارجی و حفظ اقتدار ملی یادآوری می کنم فرمایش اخیر مقام معظم رهبری: (قریب به مضمون) بنده به این مذاکرات خوش بین نیستم.

تصویب تشدید تحریم ها توسط کنگره ملی آمریکا مهر تائیدی است بر فرمایش گوهر بار مقام معظم رهبری و به مردم شریف ایران اسلامی در ۳۴ سال پس از انقلاب اسلامی اثبات شده که تفاوت و تناقض فاحشی بین سیاست اظهاری و سیاست اعمالی آمریکایی هاست و علیرغم اینکه دعوت به مذاکره می کنند ولی در عمل تشدید تحریم را تصویب می نمایند.آنچه که مشخص است خوی آمریکایی ها تغییرناپذیر است و نمایندگان مجلس بتبع فرهنگ ولایت مداری اشان اعلام می کنند که دیگرسیاست چماق و هویج کهنه شده و تمام ماهیت و ذات آمریکا برای مردم ایران مشخص شده و نیاز به این استکه دولتمردان آمریکا تغییرات اساسی در گفتار و رفتارشان ایجاد و اعمال نمایند. یعنی تنها راه بدون رفت از وضعیت فعلی، تغییر سیاست های خصمانه آمریکایی هاست.

جناب آقای دکتر روحانی ابتکار عمل بخرج دادند و در روز تحلیف کابینه خودش را همزمان معرفی کردندجالب اینکه از سه استان شمالی کشور(گیلان، مازندران،گلستان) که نه وهشت دهم درصد (۹٫۸% ) جمعیت کشور وسه ونیم درصد( ۳٫۵ % ) درصد مساحت کل کشور و دوازده درصد ( ۱۲ % ) ایثارگران کل کشوروجامعه هدف را به خودش اختصاص می دهد و سیزده درصد ( ۱۳ % ) مجموع آراء به رئیس جمهور محترم ازاین سه استان شمال کشور است.

اما متاسفانه از نوار شمالی کشور حتی یک نفر بعنوان عضو کابینه معرفی نشده است ، بنده متن نامه مفصل ومستدلی را تنظیم و تقدیمشان خواهم نمود و اعتراض بنده به عدم رعایت اصل اعتدال در حوزه جغرافیایی است و درخواست میکنم اگر احیاناً وزرایی رای نیاوردند جایگزینشان از وزرای پیشنهادی شمالی استفاده شود که البته نمایندگان شمالی کشور در تحقق این موضوع نهایت همکاری را خواهند داشت !!!radio-250x180

از جناب آقای رئیس جمهور درخواست می کنم  رسیدگی به وضعیت ایثارگران را در اولویت برنامه خودش قرار دهد. متاسفانه در کتابچه خط مشی و اصول کلی برنامه دولت برنامه ای برای بهبود وضعیت معیشت و رفاه و درمان ایثارگران و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار لحاظ نشده است.

مگر می شود از تقویت ، ترویج و تعمیق اخلاق و آموزه های اسلامی در مناسبات و روابط اجتماعی

– بازسازی سرمایه اجتماعی و تقویت نهادهای مردمی

– اصلاح ساختار نظام مدیریت فرهنگی کشور

– تضمین عدالت فرهنگی

– صیانت از باورهای دینی و ترویج آن

– احیای ایران فرهنگی و…….

صحبت کنیم اما از ایثارگران و فرهنگ ایثارگری صحبتی بعمل نیاوریم ؟

ضمن اینکه درخواست دارم رئیس جمهور محترم دستور اکید صادر فرمایند برای پرداخت مطالبات ایثارگران از الزام و اجبار آنان به تکمیل فرم سهام و امضای آن دردفاتر ثبت اسناد رسمی و همچنین از جابجایی غیرقانونی حقوق خاندان معظم شهدا و جانبازان و آزادگان از بانک ملی به بانک دی خودداری نمایند و با متخلفین هم برخورد قانونی صورت بگیرد.

استانهای شمالی بدلیل وضعیت آب و هوایی و خاک مناسبش در صنعت کشاورزی شناخته شده است اما متاسفانه نبود یک برنامه جامع در طول پس ازانقلاب تقریباً کشاورزی نابود شده است و انتظار میرود وزیر پیشنهادی دردفاعیه خودش برای احیاء و توسعه کشاورزی علی الخصوص محصول برنج راهکار جدی و عملی ارائه نمایند.

در سالجاری توزیع نامناسب و مدیریت بد آب ضربه سنگینی را در زمان کاشت به کشاورزان برنج کار وارد نموده و بارندگی های اخیر دقیقاً در زمان برداشت، مابقی محصول برنج را آسیب رسانده بنابراین لازم استکه بیمه کشاورزی برای نجات جان خسته کشاورزان بدون فوت وقت واردعمل شده و مرحمی حداقلی بر زخم عمیق کشاورزان باشد.

همکاران محترم ۵۴ روز از حماسه سیاسی و شرکت در انتخابات شوراها می گذرد . مردم وظیفه خودشان را انجام دادند اما شهر رشت بدلیل ضعف شدید مدیریت فرمانداری اش نتوانسته یک انتخابات دقیق را برگزار نماید و نهایتاً مردم شریف شهر رشت هنوز متوجه نشدند اعضای اصلی شورای شهرشان کیست؟

مردم شهر رشت معتقدند بدلیل ضعف شدید مدیریت فرمانداری و عدم توان در اجرای نقش نظارتی ، شورای شهر قبلی به بیراهه رفت و دو ماه قبل از انتخابات نیز ابطال شد . شهر رشت فاقد شورا و شهردار قانونی است .Jafarzade-21-223x150

شورای شهر جدید تعیین تکلیف نشده ! و مردم تقاضا دارند و اظهار می نمایند : درب چنین فرمانداری بی کفایتی را باید گل گرفت .

از وزیر محترم پیشنهادی کشور درخواست دارم انشاا… پس از اخذ رای و بدون فوت وقت مدیران فاقد بلیط و فرمانداران و بخشدارانی که قاچاقی و برخلاف شایسته سالاری و صرفاً براساس روابط با جریان انحرافی سوار اتوبوس مدیریتی کشور شده اند را پیاده نمایند.

تا شاید قدری از ناراحتی مردم کاهش پیدا کند.

جمله آخر:

تمامی وزرای پیشنهادی برای اخذ رای مجلس می بایست موضع خودشان را دقیقاً در رابطه با جریان فتنه و ادعای تقلب بصورت شفاف مشخص و ابراز نمایند. در غیر اینصورت شک نکنند که موفق به اخذ رای از این مجلس ولایت مدار نخواهند شد.

فایل صوتی

نطق روز چهارشنبه۱۶مرداد

Share