ورود ۶ میلیون و ۳۳۰ هزار گردشگر به گیلان

به گزارش دیارمیرزا : فردین پورهادی با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی گردشگران به گیلان اظهار کرد: گیلان دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی دریا، جنگل و تالاب است. وی به ورود ۶ میلیون و ۳۳۰ هزار نفر گردشگر در تیر ماه امسال به گیلان اشاره کرد و افزود: موج دوم سفرهای تابستانی گردشگران با […]

به گزارش دیارمیرزا : فردین پورهادی با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی گردشگران به گیلان اظهار کرد: گیلان دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی دریا، جنگل و تالاب است.

وی به ورود ۶ میلیون و ۳۳۰ هزار نفر گردشگر در تیر ماه امسال به گیلان اشاره کرد و افزود: موج دوم سفرهای تابستانی گردشگران با فرا رسیدن عید فطر آغاز شده است.

13920424000218_PhotoA

پورهادی با بیان اینکه ۶۰ طرح سالم‌سازی دریا اکنون در نوار ساحلی گیلان فعال است، تصریح کرد: طرح‌های جدید سالم‌سازی دریا در ۹ شهرستان ساحلی استان ایجاد می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان از ایجاد پنج طرح سالم‌سازی دریا در شهرستان رودسر خبر داد و بیان کرد: طرح‌های مذکور در مناطق رودسر، حسن‌سرا، شیرمحله، قاسم‌آباد و داروگرمحله ایجاد می‌شوند.

وی با اشاره به ایجاد پنج طرح سالم‌سازی دریا در لنگرود، اذعان کرد: دو طرح سالم‌سازی دریا در ساحل چمخاله ایجاد می‌شود و سه طرح در حسین‌آباد چاف، ستاره دریا و دهکده ساحلی لنگرود در حال آماده‌سازی است.

پورهادی به پوشش ۳۷/۴ کیلومتر از نوار ساحلی با اجرای ۶۰ طرح سالم‌سازی دریا در گیلان اشاره کرد و گفت: طرح‌های جدید سالم‌سازی دریا ۲۷/۹ کیلومتر از نوار ساحلی استان را پوشش می‌دهد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه پنج طرح‌ جدید سالم‌سازی دریا در آستانه‌اشرفیه در حال آماده‌سازی است، یادآور شد: ۳۷ کیلومتر ساحل آستانه‌اشرفیه قابل استفاده برای گردشگران است.

وی بر اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا در نوار ساحلی رشت تاکید کرد و افزود: شش طرح جدید سالم‌سازی دریا در نوار ساحلی رشت در حال آماده‌سازی است.

پورهادی با اشاره به ایجاد شش طرح سالم‌سازی دریا در نوار ساحلی انزلی، خاطرنشان کرد: انزلی ۱۲ طرح فعال سالم‌سازی دریا دارد و ۱۲.۵ کیلومتر ساحل این شهرستان را پوشش می‌دهد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان از افتتاح سه طرح‌سالم‌سازی دریای رضوانشهر در هفته آینده خبر داد و گفت: پنج جدید طرح‌سالم‌سازی دریا در رضوانشهر در حال آماده‌سازی است.

وی با بیان اینکه پنج طرح جدید سالم‌سازی دریا در تالش ایجاد می‌شود، تصریح کرد: طرح‌های سالم‌سازی دریای آلالان اسالم و چوبر آماده افتتاح است.

 

Share