در گفت‌و‌گوهای جداگانه

واکنش نعمت‌زاده، علوی، نجفی، جنتی، سلطانی‌فر و شریعتمداری به خبر حضورشان در کابینه روحانی

به گزارش دیارمیرزا صبح امروز اخباری مبنی بر مشخص شدن برخی از اعضای کابینه یازدهم از سوی رسانه‌ها مطرح شد که برخی از چهره‌های مطرح مذکور در این لیست نسبت به این اخبار واکنش نشان دادند.

به گزارش دیارمیرزا صبح امروز اسامی برخی شخصیت‌ها در رسانه‌‌ها مطرح شد که از آنها به عنوان افراد قطعی حاضر در کابینه یازدهم در صورت رای اعتماد مجلس نام برده شد.

13920507171441315902543در این میان خبرنگار تسنیم در تماس با برخی از افراد مطرح در این لیست‌ها، واکنش آنها را نسبت به این اخبار جویا شد که در زیر آنها را می‌خوانید:

محدرضا نعمت‌زاده(وزارت صنعت معدن و تجارت): گمانه زنی است و صحبت دراین باره بها دادن به گمانه‌زنی‌هاست؛ این اسامی را تایید نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی (گزینه احتمالی وزارت اطلاعات): قطعی بودن خودم را تایید نمی‌کنم البته اسم بنده هم مطرح است اما تصمیم اصلی با رئیس‌جمهور محترم است.

محمد علی نجفی (وزارت آموزش و پرورش):‌ آقای روحانی با من صحبت‌ کرده است و این موضوع(وزیر آمورزش و پرورش) قطعی شده است. در حال برنامه‌ریزی و معرفی برنامه‌ها هستم.

مسعود سلطانی‌فر (گزینه احتمالی وزارت ورزش و جوانان): با بنده در این زمینه صحبت شده است اما تنها گزینه وزارت‌خانه نیستم و علاوه بر من ۲ نفر دیگر نیز مطرح هستدو نظر نهایی را آقای روحانی اعلام می‌کنند.

محمد شریعتمداری: یکی از نزدیکان وی در  گفت‌وگو با تسنیم ادعا کرد که حضور وی در دولت قطعی شده است و به احتمال زیاد در وزرات کشور وزیر خواهند شد.

علی‌عسگری(معاون پارلمانی رئیس‌جمهور) من معذورم نمی توانم به این سوال شما پاسخ دهم امشب شب احیاء است برای ما هم دعا کنید.

علی جنتی: با من برای تصدی وزارت ارشاد صحبت شده و من گزینه قطعی این وزارت‌خانه هستم.

خبر های مرتبط :

اعضای نهایی کابینه دکتر روحانی مشخص شدند +اسامی وزرا

Share