همزمان با عدم اعطای مجوز برای اجرا در تهران رضا صادقی ایران گردی می کند/روزهای ۳۱ مرداد و اول شهریور مردم انزلی شنونده آثار صادقی

«رضا صادقی» اردیبهشت امسال با انتشار آلبوم «همین…» به تمام حرف و حدیث های پیرامون خود پایان داد و با قدرت به عرصه رقابت موسیقی پاپ بازگشت. در روزهای پایانی اردیبهشت در تهران به روی صحنه رفت. ماه رمضان امسال هم با تیتراژ سریال «دودکش» برای اولین همکاری با «آریا عظیمی نژاد» را تجربه کرد […]

«رضا صادقی» اردیبهشت امسال با انتشار آلبوم «همین…» به تمام حرف و حدیث های پیرامون خود پایان داد و با قدرت به عرصه رقابت موسیقی پاپ بازگشت. در روزهای پایانی اردیبهشت در تهران به روی صحنه رفت. ماه رمضان امسال هم با تیتراژ سریال «دودکش» برای اولین همکاری با «آریا عظیمی نژاد» را تجربه کرد که این قطعه نیز مورد توجه قرار گرفت.

اما از روز نوزدهم مرداد آقای مشکی پوش تور کنسرت های خود را با اجرا در شهر آبادان آغاز می کند و تا پایان تابستان در چند شهر ایران با مخاطبان خود دیدار می کند.

روزهای ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ مرداد سینما «نفت» آبادان میزبان رضا صادقی خواهد بود. پس از آن در روزها بیست و هفتم و بیست و هشتم در سالن «حافظ» شیراز به اجرای کنسرت می پردازد.

روزهای ۳۱ مرداد و اول شهریور مردم انزلی شنونده آثار صادقی در سالن بادی منطقه تجاری صنعتی انزلی خواهند بود و مقصد بعدی او شهر ساری می باشد که تاریخ اجراهایش چهارم و پنجم شهریور می باشد.

تا کنون کنسرت های رضا صادقی در شهرهای فوق قطعی شده است و به محض مشخص شدن برنامه های آینده او از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع رسانی انجام می شود.

گفتنی ست این خواننده با تصمیم شخص مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، اجازه اجرای برنامه در تهران را ندارد.http://musicema.com/sites/default/files/styles/300/publ

Share