نماینده مردم رشت در مجلس: نمایندگان مجلس به دور از جوسازی به دولت یازدهم کمک کنند

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس گفت: نمایندگان مجلس باید به دور از جوسازی به دولت یازدهم کمک کنند تا بتواند به برنامه ها و اهدافی که برای رسیدن به دهه پیشرفت و عدالت دارند، برسد. غلامعلی جعفر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با بیان اینکه اسامی که برای […]

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس گفت: نمایندگان مجلس باید به دور از جوسازی به دولت یازدهم کمک کنند تا بتواند به برنامه ها و اهدافی که برای رسیدن به دهه پیشرفت و عدالت دارند، برسد.jafarzadeh1-300x180

غلامعلی جعفر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با بیان اینکه اسامی که برای اعضای کابینه از طرف دکتر روحانی انتخاب شده اند بیانگر اعتدال است، گفت: رئیس جمهور افراد خبره و کاردان و با سابقه را برای اعضای کابینه خود انتخاب کرده که می توانند مشکلات مردم را حل کنند.

وی افزود: دکتر روحانی برای انتخاب اعضای کابینه خود از وسواس خاصی استفاده کرده و این وسواس منحصر به فرد است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی وظیفه خود را انجام داده اند، گفت: حا ل وظیفه مسئولان و دولتمردان است که به شیوه ای عمل کنند که دکتر روحانی به شعارهایی که قبل از انتخابات برای اصلاح و پایداری نظام و برای پیشبرد اهداف نظام داده اند جامه عمل بپوشانند.

جعفرزاده با بیان اینکه نظام ما با افراد متناسب و شایسته می تواند اداره شود، گفت: دکتر روحانی نیز باید متناسب با برنامه های پنجم و چشم انداز توسعه افرادی را تعیین کند که خبره و کاردان باشد، نه اینکه افراد در دوران وزارت خود یک کارگاه آموزشی را بگذرانند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: افرادی باید انتخاب شوند که به نیازهای جامعه جواب مثبت دهند.

جعفر زاده با بیان اینکه بنده کاملا موافق با نقطه نظرات و انتخاب اعضای کابینه دکتر روحانی هستم، گفت: نمایندگان مجلس در انتخاب و همکاری با رئیس جمهور نقش بسزایی دارند و باید به نظر رئیس جمهور رای مثبت دهند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید به دور از جو سازی به دولت یازدهم کمک کنند تا بتواند به برنامه ها و اهدافی که برای رسیدن به دهه پیشرفت و عدالت دارند برسد.

Share