بر اساس شنیده ها :

نماینده سابق رشت گزینه اصلی استانداری کرمانشاه

دیارمیرزا : با معرفی رحمانی فضلی بعنوان وزیر کشور دولت یازدهم، ازنماینده سابق رشت در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از گزینه های استانداری کرمانشاه نام برده می شود.

دیارمیرزا : با معرفی وزیر کشور دولت یازدهم، از احمد رمضانپور نرگسی نماینده سابق رشت در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از گزینه های استانداری کرمانشاه نام برده می شود.ramzanpour

به گزارش دیارمیرزا و به نقل از آبادگران کرمانشاه، خبرها حکایت دارد احمد رمضانپور نرگسی یکی از گزینه های اصلی تصدی مسئولیت استانداری کرمانشاه است.

رمضانپور نرگسی در سال۱۳۳۳در روستای نرگستان از توابع شهرستان صومعه سرا دریک خانواده مذهبی کشاورزچشم دیده به جهان گشود، رمضانپور در دوره پنجم و ششم نمایندگی مردم رشت را مجلس شورای اسلامی عهده دار بود.

وی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ابتدا ریاست ستاد دکتر عارف و سپس یکی از مسئولین ستاد دکتر روحانی در استان گیلان را برعهده داشته است و هم اکنون اصلی ترین گزینه تصدی پست استانداری کرمانشاه است.

همچنین شنیده شده است نام دکتر قاسم رمضانپور به عنوان یکی از افراد کلیدی در دولت دکتر روحانی برای تصدی یک پست ملی یا استانی حکایت دارد اما تاکنون اظهار نظری توسط خود ایشان در اینباره صورت نپذیرفته است.

بر اساس این گزارش و به نقل از خبرگزاری صومعه سرا، این خبرها از احتمال ریاست یک سازمان برای دکتر رمضانپور حکایت دارد و احتمالاتی هم برای تصدی پست استاندار گیلان و معاونت یکی از وزارتخانه ها همچنان مطرح میباشد.

پیش از این نام قاسم رمضانپور در کنار نام هادی حق شناس جهت تصدی پست استانداری گیلان مطرح شده بود که در حال حاضر از حق شناس به عنوان اصلی ترین گزینه تصدی مدیرعاملی سازمان‌ بنادر و دریانوردی یاد میشود.

قاسم رمضانپوروی همچنین معاون و از نزدیکان صمیمی دکتر معتمدی وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئول تیم انتخاب وزیر ارتباطات در کابینه دکتر روحانی بوده است.

رمضانپور در حال حاضر در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران مشغول بکار میباشد و از اعضای هیئت علمی این سازمان و دانشگاه تهران نیز بوده است.

رمضانپور سابقه چند دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و معاونت یکی از وزارتخانه های مهم کشور را در کارنامه خود داشته و از مدیران اجرایی توانمند و محبوب گیلان محسوب میشوند.

وی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در حمایت از کاندیداتوری دکتر حسن روحانی نقش مهمی جهت حضور پرشور مردم در انتخابات داشته و به همراه دکتر نوبخت از چهره های تاثیر گذار گیلان در حمایت از کاندیداتوری دکتر روحانی در گیلان بوده است.

Share