نمایش آیینی سنتی گل پامچال در خیابان علم الهدی +عکس

به گزارش دیارمیرزا گروه هنری سنت با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، نمایش آیینی سنتی گل پامچال را به منظور حضور در هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در خیابان علم الهدی اجرا نمود. بیژن رحمتی لرد سرپرست گروه هنری سنت و کارگردان نمایش آیینی سنتی گل پامچال در رابطه با موضوع این نمایش […]

به گزارش دیارمیرزا گروه هنری سنت با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، نمایش آیینی سنتی گل پامچال را به منظور حضور در هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در خیابان علم الهدی اجرا نمود.

بیژن رحمتی لرد سرپرست گروه هنری سنت و کارگردان نمایش آیینی سنتی گل پامچال در رابطه با موضوع این نمایش به خبرنگار دیارمیرزا گفت: نمایش گل پامچال روایتی از اعتقادات مردم گیلان درباره ی تقسیمات زمستان و جدال بهار و چله ی کوچک زمستان در آستانه ی حلول سال نو  می باشد.

همچنین مرتضی عاطفی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در حاشیه  اجرای این نمایش سنتی اظهار داشت: با توجه به برخورداری شهروندان از پیاده راه فرهنگی علم الهدی امیدواریم در آینده نسبت به اجرای این گونه برنامه ها اهتمام بیشتری صورت پذیرد.

Still003 Still00 Still015 Still012 Still009 Still007

Share