نماز عید فطر رشت در بلوار شهید مدرس برگزار می‌شود

به گزارش دیارمیرزا مهدی مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار کرد: یکی از جلوه‌های نعمت الهی نعمت‌های مادی و معنوی است که از طرف مردم به ما می‌رسد. وی با بیان اینکه سپاس از خدا با سپاس از مردم منافات ندارد، افزود: شکر الهی در سایه حق‌شناسی از مردم تحقق می‌یابد. مجرد […]

به گزارش دیارمیرزا مهدی مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار کرد: یکی از جلوه‌های نعمت الهی نعمت‌های مادی و معنوی است که از طرف مردم به ما می‌رسد.

وی با بیان اینکه سپاس از خدا با سپاس از مردم منافات ندارد، افزود: شکر الهی در سایه حق‌شناسی از مردم تحقق می‌یابد.

مجرد با قدردانی از مردم رشت برای حضور در برنامه‌های مصلی این شهر، تصریح کرد: امسال برنامه قرآنی در روزهای ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شده است.

رئیس ستاد نماز جمعه رشت به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: امسال نماز عید فطر در بلوار شهید مدرس مجاور مصلای امام خمینی (ره) در فضای باز به امامت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امام جمعه رشت اقامه می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی با دستگاه‌های مختلف برای برگزاری نماز عید فطر، اظهار کرد: گسترش دین خدا و جاری کردن آن بین مردم از مهم‌ترین وظایف حکومت اسلامی است.

مجرد اثر عمومی برگزاری نمازهای جمعه و جماعت را تلطیف روح و جان و پاکسازی دل از آلودگی گناه عنوان کرد و افزود: نمازهای جمعه و جماعت موجب آگاهی بخشیدن معارف اسلامی و رویدادهای سیاسی به مردم می‌شود.

رئیس ستاد نماز جمعه رشت ایجاد همبستگی و یگانگی در صفوف مسلمانان را از جمله برکات نمازهای جماعت مانند نماز عید فطر خواند و گفت: نمازهای جماعت دشمن را به وحشت انداخته و تجدید روح دینی و نشاط معنوی را برای مسلمانان به ارمغان می‌آورد.

وی، جلب همکاری به منظور برطرف کردن مشکلات عمومی را از دیگر دستاوردهای اجتماع عظیم نماز عید فطر عنوان کرد.

Share