نعیمی :گزارش حادثه ۲۲ بهمن قم به رئیس مجلس ارائه شد

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه گزارش کامل و نهایی کمیسیون امنیت ملی به رئیس مجلس تحویل داده شد، اظهار کرد: در حین سخنرانی رئیس مجلس در ۲۲ بهمن ماه سال گذشته اتفاق‌های ناگواری رخ داده بود. وی افزود: حوادث اتفاق افتاده در سخنرانی رئیس مجلس […]

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه گزارش کامل و نهایی کمیسیون امنیت ملی به رئیس مجلس تحویل داده شد، اظهار کرد: در حین سخنرانی رئیس مجلس در ۲۲ بهمن ماه سال گذشته اتفاق‌های ناگواری رخ داده بود.خبرگزاری فارس: گزارش حادثه 22 بهمن قم به رئیس مجلس ارائه شد

وی افزود: حوادث اتفاق افتاده در سخنرانی رئیس مجلس در ۲۲ بهمن سال گذشته در قم توسط کمیته تحقیق حادثه مصوب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد تحقیق قرار گرفت و به اتمام رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این گزارش به رئیس مجلس ارسال شده است، تصریح کرد: کمیته تحقیق پس از بررسی‌های مستمر و دقیق، دستگاه‌های مسئول در استان قم را مقصر دانست.

وی اضافه کرد: استاندار قم به عنوان رئیس شورای تأمین این استان و چند نهاد دولتی در ارائه ندادن اطلاعات لازم درباره موضوع گزارش و عدم توانایی از پیشگیری وقوع آشوب مقصر شناخته شدند.

نعیمی‌رز، با تأکید بر اینکه یک نسخه از این گزارش نیز خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است، خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از رئیس مجلس خواست تا اقدام‌های قانونی را در این زمینه انجام دهد.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سال گذشته که برای حضور و سخنرانی در روز ۲۲ بهمن به قم رفته بود با شعارها و اقدام‌های ناخوشایندی مواجه شد.

Share