نعیمی(نماینده آستارا):باید به یاری دولت تدبیر و امید بشتابیم

 به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی،با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ لقب دانشمند را به حجت الاسلام روحانی دادند، اضافه کرد: با این اوصاف ایشان در انتخاب کابینه خود به طور یقین با درایت اقدام کرد. نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رییس جمهوری با شعار تدبیر و […]

20948_orig

 به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی،با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ لقب دانشمند را به حجت الاسلام روحانی دادند، اضافه کرد: با این اوصاف ایشان در انتخاب کابینه خود به طور یقین با درایت اقدام کرد.
نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رییس جمهوری با شعار تدبیر و امید در جامعه امید آفریده و بر انجام تکلیف خود ثابت قدم است.

  نعیمی،افزود”حجت الاسلام حسن روحانی در دوران قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی اولین کسی بود که در سخنرانی خود بنیانگذار کبیر انقلاب را امام خمینی(ره) خطاب کرد و در دوران جوانی پس از انقلاب اسلامی به پست های کلیدی کشور منصوب شد.

وی با اشاره به سابقه درخشان رییس جمهوری ادامه داد: باید اما و اگر را درباره کابینه دولت یازدهم کنار بگذاریم چرا که اعضای کابینه دولت یازدهم به اندازه سن برخی از نمایندگان مجلس سابقه مدیریتی در سطح کلان داشته و دارند.
به گفته نعیمی؛ بسیاری از اعضای کابینه رزمنده ، ایثارگر ، جانباز و عضو خانواده معظم شهدا هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خدمات صادقانه اعضای معرفی شده کابینه را در طول دوران انقلاب غیر قابل انکار خواند و گفت: وزرای پیشنهادی بنا به اصرار رییس جمهوری پا به این عرصه حساس گذاشته اند و باید با دادن رای اعتماد به حمایت از دولت بشتابیم.

Share