نعیمی:خاتمی برای تحلیف روحانی دعوت نشده است

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی‌،با اشاره به دعوت شدگان در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب مردم اظهار کرد: هیچ دعوتی از خاتمی برای حضور در مراسم تحلیف از سوی تشریفات مجلس صورت نگرفته است.   وی افزود: حضور جک استراو در مراسم تحلیف که برخی رسانه‌ها به آن اشاره کرده‌اند را نیز تنش‌زا می‌دانم.   […]

80019938-2334821

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی‌،با اشاره به دعوت شدگان در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب مردم اظهار کرد: هیچ دعوتی از خاتمی برای حضور در مراسم تحلیف از سوی تشریفات مجلس صورت نگرفته است.

 

وی افزود: حضور جک استراو در مراسم تحلیف که برخی رسانه‌ها به آن اشاره کرده‌اند را نیز تنش‌زا می‌دانم.

 

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به سفر خود در مرز ایران با افغانستان و پاکستان اشاره کرد و گفت: بنده از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای برطرف شدن مشکلات و بازدید در این منطقه حضور پیدا کردم.

 

وی با تصریح بر اینکه در این سفر ۴۸ ساعته با شورای تأمین گیلان دیدار و گفت‌وگو انجام شد، تصریح کرد: در این سفر مشکلات مردم منطقه مرزی مورد بررسی قرار گرفت.

 

نعیمی‌رز، اذعان کرد: از مجموع پنج بازارچه مرزی، سه بازارچه مرزی احیا شد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های استان داشت.

 

وی با اشاره به صدور کارت مبادلات مرزی و استفاده از مزایای ان برای مرزنشینان، خاطرنشان کرد: در صورت تصویب در هیئت دولت، هر مرزنشین می‌تواند یک‌بار در هر دو ماه بالغ بر دو میلیون تومان از معافیت گمرکی برخوردار شود.

 

نماینده مردم آستارا در مجلس درباره وضعیت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در آستارا یادآور شد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های مربوطه تا حریم ۶۰ متری دریا معارضان اراضی منطقه پاکسازی می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در آستارا شاهد رونق و شکوفایی مضاعف در این شهرستان مرزی خواهیم بود.

Share