نعیمی:برای تغییر استاندار گیلان تصمیم گرفته نشده است

 به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز ،با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه سیاسی سال را رقم زدند، اظهار کرد: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند که پاسدار و تابع آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه هستند. […]

20948_orig

 به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز ،با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه سیاسی سال را رقم زدند، اظهار کرد: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند که پاسدار و تابع آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه هستند.

وی، با تصریح بر اینکه نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان در رأی اعتماد به وزاری پیشنهادی دادند، افزود: پس از انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور دولت یازدهم توسط مردم نمایندگان نیز با دقت و تدبیر به وزرای اصلح دولت جدید رأی اعتماد دادند.

نماینده مردم آستارا در مجلس، درباره وزاری پیشنهادی که رأی اعتماد از مجلس نگرفتند، تصریح کرد: وزرای پیشنهادی که از مجلس نتوانستند رأی اعتماد بگیرند کارنامه درخشانی در خدمت به مردم نداشتند.

وی یکی از شرایط رأی اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی را اعلام موضع در مقابل جریان فتنه دانست و خاطرنشان کرد: تمام وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های متبوع و مربوطه صراحتاً و به عناوین مختلف جریان فتنه را محکوم کردند.

نعیمی‌رز متذکر شد: وزاری پیشنهادی ضمن محکوم کردن جریان فتنه اعلام کردند که تقلبی در جریان انتخابات ۸۸ صورت نگرفته است و خود را سرباز نظام و ولایت دانستند.

وی درباره تغییر استاندار گیلان، یادآور شد: برای تغییر استاندار فعلی گیلان تصمیمی گرفته نشده است.

Share