نشست ستاد سرمایه گذاری ۵ استان به ریاست استاندار گیلان

به گزارش دیار میرزا در این نشست مهندس کیهان هاشم نیا با بیان اینکه هیچ سرمایه گذاری در هیچ دستگاهی برای دریافت پاسخ نباید منتظر بماند ، گفت : دستگاههای اجرایی موظف هستند حداکثر در مدت ۱۵ روز پاسخ درخواست سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران ارائه دهند . وی افزود : کارهای مربوط به […]

به گزارش دیار میرزا در این نشست مهندس کیهان هاشم نیا با بیان اینکه هیچ سرمایه گذاری در هیچ دستگاهی برای دریافت پاسخ نباید منتظر بماند ، گفت : دستگاههای اجرایی موظف هستند حداکثر در مدت ۱۵ روز پاسخ درخواست سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران ارائه دهند .

وی افزود : کارهای مربوط به پیگیری های سرمایه گذاران خارجی برعهده مرکز خدمات سرمایه گذاری استان است .

استاندار گیلان تأکید کرد : مرکز خدمات سرمایه گذاری استان می بایست خدمات و تسهیلات مورد ارائه خود به سرمایه گذاران را از طریق صدا و سیما و رسانه ها به اطلاع مردم و  سرمایه گذاران برساند .

مهندس هاشم نیا همچنین با اشاره به طرح حمل کالای همراه با مسافر در منطقه آزاد انزلی گفت : به دنبال اجرای این طرح مهم و اقتصادی به موجب جذب بیشتر سرمایه گذاران به منطقه می شود .

وی ادامه داد : هرچه سریعتر باید زیر ساختهای مربوط به اجرای این طرح آماده شده و کار آغاز شود ، چرا که به طول انجامیدن بهره برداری از آن ، از دست دادن این فرصت بالقوه برای رشد و شکوفایی اقتصاد استان و منطقه است .

Share