ندیمی:ایجاد تعامل بین صنعت و محیط زیست در گیلان امری ضروری است

به گزارش دیارمیرزا ایرج ندیمی،با اعلام اینکه صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد، افزود: در حال حاضر صنایع بزرگ و تاثیر گذاری همچون سیمان و فولاد در این استان ایجاد شده است. وی همچنین تعطیلی کارخانه سیمان دیلمان را یک رویکرد غیر کارشناسی دانست و اظهارداشت: گیلان با مشکلات زیادی از قبیل بیکاری رنج […]

به گزارش دیارمیرزا ایرج ندیمی،با اعلام اینکه صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد، افزود: در حال حاضر صنایع بزرگ و تاثیر گذاری همچون سیمان و فولاد در این استان ایجاد شده است.

وی همچنین تعطیلی کارخانه سیمان دیلمان را یک رویکرد غیر کارشناسی دانست و اظهارداشت: گیلان با مشکلات زیادی از قبیل بیکاری رنج می برد بنابراین باید همه تلاش کنند توسعه صنعتی در استان انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان بر لزوم احداث جاده اختصاصی برای حمل سیمان در دیلمان تاکید کرد و گفت:  جاده فعلی سیاهکل – دیلمان  یک مسیر  گردشگری است باید بازسازی، ترمیم و تعریض شود.

وی همچنین با اعلام اینکه تمامی ۱۳ نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی دغدغه ای جزء مردم ندارند، افزود: واقعیت های کشور با خواسته ها مردم به دلیل تحریم، روش اجرای هدفمندی یارانه ها و اشتهای دولت به هزینه بدون داشتن منابع، برابری نمی کند.

ندیمی بر ضرورت سرمایه گذاری در تمامی عرصه های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدمات در استان تاکید کرد و یادآورشد: گیلان به دلیل داشتن مزیت های مهم زیر ساختی و طبیعی از بسترهای خوبی برای توسعه سرمایه گذاری برخوردار است.

وی در ادامه صنایع تبدیلی کشاورزی، مواد غذایی، سیمان، فولاد و قطعات خودروسازی را از مهمترین نقاط قوت استان در بخش سرمایه گذاری دانست.

Share