نخستین جشن رمضان کمیته امداد در گیلان پایان یافت

به گزارش دیارمیرزا حسین علی محمدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان در اختتامیه نخستین جشن رمضان کمیته امداد استان در پارک قدس شهر رشت با قدردانی از همه امدادگران کمیته‌های امداد سراسر استان جهت همکاری و همدلی مطلوب برای برگزاری جشن رمضان گفت: این جشن امسال برای اولین بار در گیلان برگزار شد و اگر […]

به گزارش دیارمیرزا حسین علی محمدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان در اختتامیه نخستین جشن رمضان کمیته امداد استان در پارک قدس شهر رشت با قدردانی از همه امدادگران کمیته‌های امداد سراسر استان جهت همکاری و همدلی مطلوب برای برگزاری جشن رمضان گفت: این جشن امسال برای اولین بار در گیلان برگزار شد و اگر تعامل خوب صدا و سیمای مرکز گیلان و همدلی همه مدیران، معاونین، رؤسا و امدادگران این نهاد نبود، نمی‌توانست با این کیفیت برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه از تجربیات برگزاری جشن رمضان در سال‎های آینده بهره خواهیم گرفت، تصریح کرد: امید می‌رود که جشن رمضان در سال‌های آتی با کیفیت بهتر و برنامه‌های متنوع‌تری برگزار شود.

علی محمدی در خصوص برپائی نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گیلان نیز گفت: استقبال مردم و مسئولان استانی و شهرستانی از این نمایشگاه بسیار خوب بود و مددجویان توانستند در قالب این نمایشگاه دستاوردهای خود را به مردم عرضه کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد گیلان، وی یکی از اهداف برپایی نمایشگاه را شناساندن استعدادها و توانائی‌های مددجویان به مردم و جامعه عنوان کرد و یادآور شد: توانمندی‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گیلان در ۳۰ غرفه و با تنوع محصولات متنوع در معرض دید عموم قرار گرفت.

گفتنی است، نمایشگاه عرضه توانمندی های مددجویان کمیته امداد گیلان و جشن رمضان از دهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا ۲۵ این ماه ادامه داشت./شبستان

Share